ویکی The Outer Worlds

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

صنایع ستاره‌ای مانارک

اشتراک‌گذاری

صنایع ستاره‌ای مانارک

Monarch Stellar Industries

زیرمجموعه

ARMS
انتشارات ترا وان

رئیس

سنجر ناندی

دفتر مرکزی

مانارک

صنایع ستاره‌ای مانارک (Monarch Stellar Industries - به اختصار: MSI) شرکتی مستقر در سیاره مانارک است. این شرکت زمانی یک شرکت وفادار و متعلق به هیئت مدیره بود اما در مقطعی مستقل شد و موجودیت اختصاصی خود را تحت رهبری سنجر ناندی پیدا کرد. سنجر با تمرکز بر حقوق کارگر-محور و دموکراسی به دنبال گسترده کردن برند رهایی خود به سایر نقاط هالسیون بود.

پیش‌زمینه

به دنبال ناکامی و تغییر ساختاری سیاره مانارک و رها شدن این سیاره، شرکت ستاره‌ای مانارک به واسطه‌ی یک حفره‌ی قانونی موفق شد مالکیت این سیاره را به دست آورد استفاده کرد و نام تجاری شرکت خود را دوباره به ثبت برساند.

حاکمیت این شرکت بر سیاره مانارک باعث خشم هیئت مدیره بود، چرا که بخشی از دارایی‌های خود را از دست داده بود. به همین ترتیب هیئت مدیره اقدام به تحریم مانارک کرد.

MSI شرکتی بود که به نسبت شرکت‌های مربوط به هیئت مدیره طرفداری بیشتری از فلسفه داشت و برای حقوق و آزادی‌های فردی کارگران و کارمندان خود ارزش بیشتری قائل بود. با این حال، اکوسیستم خشونت‌آمیز و وحشی مانارک، همراه با فشار اعمال شده توسط هیئت مدیره، باعث شد تا MSI برای بقای خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند.

صفحات دیگر