بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

امیلی دو روشفور

اشتراک‌گذاری

لیلی

Lili

امیلی دو روشفور - تکن

نام واقعی

امیلی دو روشفور

نام‌های دیگر

وارث مبارز (TK8)

سبک مبارزه

ژیمناستیک
مبارزه خیابانی
سبک خودآموز (TK8)

کشور

موناکو

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

سن

۱۶ (TK5:DR-TK7)
۱۷ (TK8)

پیشه

دانش‌آموز

خانواده

آقای روشفور (پدر)
الیزا (خواهر ادعا شده)

امیلی دو روشفور (Emilie de Rochefort) که معمولا با نام کوتاه لیلی شناخته می‌شود، شخصیتی در سری تکن است. لیلی در کنار سرگئی دراگونوف یکی از دو شخصیت جدید معرفی شده در تکن ۵: رستاخیز تاریک بود.

 لیلی، دانش‌آموز دبیرستانی مونگاسکی و عضوی از خانواده دو روشفور است. او دختر و تنها فرزند آقای روشفور، یک نجیب زاده ثروتمند و رئیس Rochefort Enterprises است. لیلی با پدرش و خدمتکارشان سباستین در یک عمارت مجلل در حومه شهر زندگی می‌کند.

بیوگرافی لیلی

امیلی لیلی دو روشفور دختر یک نجیب‌زاده ثروتمند مونگاسک فعال در حوزه نفت است. لیلی با توجه به پیشینه ممتازش، ناز پرورده بود. چهار سال قبل از دوره پنجم تورنمنت پادشاه مشت آهنین، لیلی با هدف باج‌گیری ربوده شد. او در طول اسارت به شدت تلاش کرد تا خود را آزاد کند و با موفقیت یکی از آدم‌ربایان را شکست داد.

لیلی آزاد شد و مشتاق ادامه دادن مبارزه بود. اگرچه پدرش مخالف علاقه‌ی جدید او بود، اما لیلی توانست به بهانه رفتن به تعطیلات در چندین تورنمنت مبارزه خیابانی شرکت کند. در این مقطع او از حریفی که در سانفرانسیسکو شکست داده بود دعوت شد تا به تورنمنت پنجم پادشاه مشت آهنین برود. لیلی متوجه شد که میزبان این مسابقات میشیما زایباتسو است، شرکتی که برای تجارت پدرش مشکل ایجاد کرده بود. او تصمیم گرفت با هدف پایان دادن به مشکلات تجاری پدرش وارد این مسابقات شود.

آسوکا کازاما در این مسابقات قادر به شکست دادن لیلی شد و پدر لیلی متوجه شد که او بر خلاف خواسته‌هایش می‌جنگد. به این ترتیب او از خروج از خانه منع شد و نتوانست مسابقه مجدد با آسوکا را دنبال کند.

مدتی بعد، میدان‌های نفتی آقای روشفور توسط میشیما زایباتسو تصرف شد. شرکت او به هم ریخت و او به دلیل استرس زیاد سقوط کرد. لیلی که نگران حال پدرش بود، شروع به تدوین طرحی برای بازپس‌گیری میدان‌های نفتی از میشیما زایباتسو کرد. همانطور که او در حال برنامه‌ریزی بود، شروع دوره ششم تورنمنت پادشاه مشت آهنین اعلام شد. لیلی برای اجرای برنامه‌های خود و کمک به پدرش باری دیگر وارد این مسابقات شد.

در مقطعی پس از حضور لیلی در مسابقات، او با لارس الکساندرسون و آلیسا بوسکونوویچ روبرو شد. او به آن‌ها گفت که فرصت مبارزه با آسوکا را پیدا نکرده است و به زودی به خانه‌ی خود در موناکو باز خواهد گشت. لیلی برای کمک به مقابله‌ی لارس و آلیسا با میشیما زایباتسو و رهبر آن یعنی جین کازاما، یک وسیله نقلیه را در اختیار آن‌ها قرار داد.

بعدا لیلی بدون اینکه به پدرش بگوید وارد دوره هفتم تورنمنت شد و در برابر آسوکا کازاما قرار گرفت.

صفحات دیگر