ویکی هنر شمشیر زنی آنلاین

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نیروی آزادسازی اینکراد

اشتراک‌گذاری

نیروی آزادسازی اینکراد

Aincrad Liberation Force

نیروی آزادسازی اینکراد - هنر شمشیر زنی آنلاین

رهبر

تینکر

نوع

انجمن سبز

مکان

طبقه ۱، قصر آهنی سیاه

اولین نمایش

جلد ۱ (رمان)
چپتر ۵ اینکراد (مانگا)
قسمت ۹ (انیمه)

نیروی آزادسازی اینکراد (Aincrad Liberation Force) که بیشتر با نام «ارتش» شناخته می‌شوند، یک انجمن بزرگ در سورد آرت آنلاین بود که متشکل از سه هزار بازیکن بود. مقر این ارتش در قصر آهنی سیاه در طبقه اول اینکراد بود.

پیش‌زمینه

قبل از فاجعه طبقه ۲۵، جوخه آزادسازی اینکراد به رهبری کیبائو، یک انجمن پاک‌کننده بود. کیبائو خود به همه افرادش در خط مقدم انگیزه می‌داد تا به جنگ ادامه دهند و حتی به عنوان رهبر آن‌ها شناخته می‌شد، اما پس از رسیدن به طبقه ۲۵ همه چیز تغییر کرد. این طبقه در مقایسه با طبقه ۲۴ حامل هیولاهایی با قدرت غیرطبیعی بود، و نقشه این طبقه نیز با پیچیدگی زیاد، تله‌های بسیاری همراه بود.

کیبائو با اطلاعات غلطی که به او رسیده بود، تنها با حدود چهل عضو وارد اتاق باس شد که برای حمله‌ی مناسب کافی نبود. پس از واقعه‌ای غم انگیز که منجر به کشته شدن بیش از نیمی از انجمن شد، کیبائو و اعضای باقیمانده ALS از گروه پاکسازی جدا شدند و به طبقه ۱ رفتند و با سازمانی به نام MMO Today به رهبری تینکر ادغام شدند. این دسته سرانجام به نیروی آزادسازی اینکراد تبدیل شدند.

در ابتدا هدف اصلی ALS پاکسازی بازی بود، در حالی که هدف MMO Today انتشار اطلاعات و منابع در میان بازیکنان بود. پس از ادغام دو این دو انجمن، سازمانی بزرگ تشکیل شد که هدفش به حفظ نظم میان بازیکنان تبدیل شد. آن‌ها یونیفرم‌های زرهی به تن کردند و عنوان «ارتش» را به خود اختصاص دادند.

اعضای شناخته شده

  • تینکر (رهبر انجمن)
  • یولیر (فرمانده دوم)
  • کیبائویو (رهبر تابع، رهبر غیررسمی)
  • کوباتز (کلنل ستوان)
صفحات دیگر