ویکی هنر شمشیر زنی آنلاین

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نژادهای الف‌هایم آنلاین

اشتراک‌گذاری

الف‌هایم آنلاین دارای نه نژاد (Races) مختلف از بازیکنان است که هرکدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. به بازیکنان این امکان داده می‌شود که در ابتدای بازی هنگام ایجاد آواتارهای خود، از بین این نه نژاد یکی را انتخاب کنند.

نژادهای الف‌هایم آنلاین
نژادها

هدف هر نژاد این بود که به عنوان اولین نژاد به نوک درخت جهان برسد و با پادشاه اوبرون دیدار کند تا به عنوان والاترین نژاد یعنی الف‌ها متولد شود و امکان پرواز نامحدود را به دست آورد. اما پس از معرفی شدن به روز رسانی «قلعه شناور اینکراد» توسط یمیر، این موضوع مشخص شد که الف‌ها در واقع وجود ندارند. بنابراین هدف نژادها تغییر کرد به آن‌ها روی پاکسازی اینکراد جدید متمرکز شدند.

انواع نژادها

نشان نام شرح
نژادهای الف‌هایم آنلاین کیت سیت (Cait Sith) کیت سیت‌ها در سمت غرب درخت جهان زندگی می‌کنند. آن‌ها جانورانی با بهترین قدرت بینایی و سرعت بالا هستند. ظاهر آن‌ها از طریق گوش‌ها و دم‌های شبیه به گربه‌شان قابل تشخیص هستند.
نژادهای الف‌هایم آنلاین گنوم (Gnome) گنوم‌های ساکنان مناطق فراست شمالی  و بزرگترین نژاد از پریان هستند که در جادوی زمین تخصص دارند.
Imp Icon.svg ایمپ (Imp) ایمپ‌ها در نواحی الفین جنوب شرقی زندگی می‌کنند. آن‌ها به رنگ بنفش و اربابان شب هستند که دید عالی در شب برخوردارند.
Leprechaun Icon.svg لپرکان (Leprechaun) لپریکون‌ها در مناطق فراست شمال زندگی می‌کنند و نژادی آهنگر هستند که دارای بال‌های مکانیکی است.
Pooka Icon.svg پوکا (Pooka) پوکاها ساکن شمال غربی هستند و در استفاده از موسیقی در جنگ برای گیج کردن دشمن و پشتیبانی از متحدان تخصص دارند.
Salamander Icon.svg سالامندر (Salamander) آن‌ها ساکنان منطقه کویر جنوب هستند و دارای قرمز هستند. آن‌ها قوی‌ترین نژاد از نظر قدرت حمله شناخته می‌شوند و استاد جادوی آتش هستند.
Spriggan Icon.svg اسپریگان (Spriggan) اسپریگان‌ها ساکن منطقه رون‌های باستانی در شمال شرقی هستند. آن‌ها از جادوی توهم استفاده می‌کنند و در جستجوی گنج‌ها هستند.
Sylph Icon.svg سیلف (Sylph) ساکن گرسلند در جنوب غربی، سبز رنگ، سریعترین نژاد، تخصص در جادوی باد
Undine Icon.svg آندین (Undine) از منطقه تالاب شرق، آبی رنگ، تخصص در جادوی التیام و جادوی آب
  الف‌ها (Alfs) طبق شوایع نژادی افسانه‌ای هستند که توسط پادشاه اوبرون به آن‌ها قدرت پرواز نامحدود اعطا شد.
  پیکسی‌های مسیریاب (Navigation Pixies) با نام پیکسی‌های خصوصی نیز شناخته می‌شوند و نژادی هستند که به عنوان یک برنامه پشتیبان مسیریابی برای بازیکنان عمل می‌کنند.
صفحات دیگر