ویکی جنگ ستارگان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

الیا کین

اشتراک‌گذاری

الیا کین

Elia Kane

الیا کین - جنگ ستارگان

گونه

انسان

جنسیت

مونث

وابسته به

امپراتوری کهکشانی
- آکادمی امپراتوری سلطنتی
بقایای امپراتوری گیدیون
جمهوری جدید (به عنوان جاسوس)

الیا کین (Elia Kane) که با نام تی‌کی-۲۷۵۵ در امپراتوری کهکشانی، و با نام افسر عفو شده‌ی جی۶۸ در جمهوری جدید شناخته می‌شد، افسری در خدمت امپراتوری کهکشانی بود که بعدا تبدیل به بقایای امپراتوری تحت فرماندهی ماف گیدیون شد و سپس یک جاسوس شد. قبل از سقوط امپراتوری، کین در کوروسانت و در آکادمی امپراتوری سلطنتی آموزش دیده بود.

در سال ۹ ب.ن.ی او با یک خبرچین برای ردیابی گروگو، نوزادی حساس به نیرو ارتباط برقرار کرد و یک ردیاب در فضاپیمای ریزور کرست گذاشته شد که محل نگهداری این نوازد بود و کین این موضوع را به گیدئون خبر داد. در نهایت ناو گیدیون فضاپیمای مذکور را تا سیاره‌ی تایتون ردیابی کرد و آن را نابود کرد. این افسر ارتباطات به گیدیون پیوست تا از نوزاد بازدید کند و خیلی زود دستور گرفت که با دکتر پن پرشینگ تماس بگیرد.

در مقطعی دین جارین و متحدانش که قصد پس گرفتن گروگو را داشتند، به ناو گیدیون حمله کردند. کین از این نبرد جان سالم به در برد و توسط جمهوری جدید دستگیر شد و در برنامه‌ی عفو جمهوری جدید قرار گرفت. با این حال، او به امپراتوری پایبند ماند و مخفیانه به گرفتن دستورات از مافوق خود، ماف گیدیون ادامه داد.

صفحات دیگر