ویکی جنگ ستارگان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گریز دریتوس

اشتراک‌گذاری

گریز دریتوس

Greez Dritus

گریز دریتوس - جنگ ستارگان

خاستگاه

سیاره لاترون

نژاد

لاترو

جنسیت

مذکر

وابسته به

آکادمی فضایی لاترون
خدمه مانتیس
سالن پایلون

گریز دریتوس (Greez Dritus) یک لاترو مذکر بود که در دوره پایانی جمهوری کهکشانی و امپراتوری زندگی می‌کرد. او با سیر جوندا کار می‌کرد و کاپیتان یک فضاپیما به نام استینگر مانتیس بود. او به خاطر عادت بدش در قمار کردن شناخته می‌شود و همین موضوع باعث دردسر او شد و او با سندیکای جنایی هاکسیون، به رهبری سورک تورمو در افتاد.

در سال ۱۴ ق.ن.ی، دریتوس پس از اینکه متوجه شد که مفتشان در راه هستند، جوندا را که تحت تعقیب بود به براکا فراری داد. پس از نجات دادن کال کستیس از دست خواهر دوم و پیشروی به سمت بوگانو، آن‌ها پی بردند که استاد جوندا یعنی انو کوردووا، یک هولوکرون را در سراسر کهشکان پنهان کرده است که حاوی جزئیاتی مربوط به کاربران نیرو است.

زمانی که کستیس در سیاره زیفو در حال جستجو بود، شکارچیان جایزه‌بگیر هاکسیون برود او را به دلیل ارتباطش با دریتوس دستگیر کردند و این جدای را مجبور کردند تا در یک میدان مبارزه کنند. دریتوس به خاطر تأثیر اعمالش بر کستیس و جوندا عذرخواهی کرد. پس از بازگشت کستیس به داتومیر، مرین نایت‌سیستر که دریتوس او را یک جادوگر می‌پنداشت، به آن‌ها پیوست. با گذشت زمان، این خدمه تبدیل به یک خانواده شد.

صفحات دیگر