ویکی SPY x FAMILY

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایشی نی اوسوبنی، تتسو نی هوشی

اشتراک‌گذاری

ایشی نی اوسوبنی، تتسو نی هوشی

Ishi ni Usubeni, Tetsu ni Hoshi

ایشی نی اوسوبنی، تتسو نی هوشی - SPY x FAMILY

سبک

اکشن، فانتزی، جادو، شونن

نویسنده

تاتسویا اندو

ناشر

شوئیشا

مجله

جامپ اسکوئر

تاریخ انتشار

۱۴ آوریل ۲۰۱۷

ایشی نی اوسوبنی، تتسو نی هوشی (Ishi ni Usubeni, Tetsu ni Hoshi - به معنی: قلبی صورتی درون سنگ، و ستاره‌ای درخشان درون فولاد) یک مانگای تک-شات از تاتسویا اندو است.

این تک-شات در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ در مجله جامپ اس‌کیو منتشر شد. بعدا این تک-شات در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان یک چپتر معمول از SPY x FAMILY با محتوایی اضافی برای اتصال با مانگای اصلی منتشر شد.

خلاصه داستان

گث به عنوان جنگجویی قدرتمند در کشور شهرت دارد که شهرت او ناشی از مقاومت ذاتی‌اش در برابر سموم مرگبار جانوران جادویی است، و از همین رو لقب «گث خون-آهنین» به او داده شده است. روزی او در ماموریتی برای مقابله با جانوران جادویی، با دختری جوان به نام مدوسا دیدار می‌کند که این دختر به خاطر مقاومت گث در برابر حملاتش به او وابسته می‌شود. گث بر خلاف عادت تصمیم می‌گیرد تا او را به خانه‌اش ببرد.

شخصیت‌ها

  • گث نیگرت: او کاپیتان گروه نیگرت است و با لقب «گث خون-آهنی» شناخته می‌شود. پدر او یک محقق موجودات جادویی بود.
  • میشا: او دختری از یک قبیله مدوسا است و حاصل پیوند یک مدویا و یک مرد انسان زشت است. زمانی که قدرت‌های سنگ‌کنندگی او بیش از حد قوی شد، او توسط مادرش رها شد و برای چندین سال تنها ماند تا این که با گث روبرو شد. با وجود این مادرش ماهی یک بار به بازدید او می‌آمد.
  • رجینا: او یک روسپی که نیمه‌ی راست صورتش توسط سم زخمی شده است. او از دوستان خوب گث است و به لحاظ رومانتیک به او علاقه دارد.
صفحات دیگر