ویکی وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ولدورا تمپست

اشتراک‌گذاری

ولدورا تمپست

Veldora Tempest

ولدورا تمپست - وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

موهبت / حافظت الهی

دوست قسم‌خورده ریمورو
موهبت اژدهای طوفان
موهبت باروری
حفاظت الهی ارباب شیطان
موهبت مانای بی‌نهایت

عنوان

اژدهای طوفان

نام قبلی

ولدورا

نام مستعار

اژدهای طوفان ولدورا

جنسیت

مذکر

سن

+۲۰٬۰۰۰

خانواده

ولداناوا (برادر)
ولزارد (خواهر)
ولگریند (خواهر)
میلیم ناوا (برادرزاده)
ریمورو تمپست (برادر قسم‌خورده و میزبان)

کشور مورد سکونت

پیشه

خدای نگهبان تمپست
باس سیاه‌چال

درجه

صداگذار

توموئاکی مائنو

ولدورا تمپست (Veldora Tempest) که همچنین با عنوان اژدهای طوفان ولدورا شناخته می‌شود، چهارمین اژدهای حقیقی است.

او قبل از این که با اسلایمی به نام ریمورو دیدار کند و نام تمپست را با او به اشتراک بگذارد، در گذشته توسط یک قهرمان مهر و موم شد. بعد از رهاسازی، او تصمیم گرفت در فدراسیون جورا تمپست اقامت کند و خدای نگهبان آن شود.

شخصیت

ولدورا فقط به دنبال هیاهو است. او در صورتی که هر چند وقت یک بار استراحت نکند می‌تواند خطرناک شود. او همچنین بسیار پرانرژی و مغرور است زیرا در نشان دادن قدرت خود هیچ قید و شرطی ندارد.

پس از شناخت ریمورو و خواندن نوشته‌های «مقدس» (مانگا) که شامل خاطرات خود از دنیای قدیمی‌اش و زندگی در تمپست بود، شخصیت او تا حدی صبورتر، تحلیلی‌تر و آرام‌تر شد.

با وجود شخصیت بی‌روحش، او از ریمورو به عنوان دوست قسم خورده‌اش بسیار قدردانی می‌کند و به او اعتماد دارد.

ولدورا در مواجهه با خواهر بزرگترش ولزارد خوب نیست، بنابراین تا آنجا که ممکن است از تماس با او اجتناب می‌کند. او معتقد است که خواهرانش فقط برای شکنجه کردن او وجود دارند. از همین رو، او ریمورو را بهترین دوست و برادر خود می‌داند و او را درک می‌کند.

پیش‌زمینه

اژدهایان حقیقی موجوداتی جاودانه و بی‌عیب و نقص هستند که از انرژی خالص ساخته شده‌اند و توسط دعاهای موجودات با ادراک شکل گرفته‌اند. ولدورا با وجود تنها ۴ اژدهای حقیقی در جهان، موجودی منحصر به فرد محسوب می‌شود. به دلیل یک حادثه خاص در ۳۰۰ سال پیش، که در آن مقطع ولدورا یک شهر انسانی را ویران کرد و به یک ارباب شیطانی یعنی لومینوس ولنتاین حمله کرد، او توسط قهرمانی احضار-شده شکست خورد. این قهرمان زیبا او را در زندان نامحدود خود زندانی کرد و او را محکوم کرد تا روزهای خود را در کسالتی یکنواخت بگذراند.

با این حال، در یک روز سرنوشت ساز، پای او با یک اسلایم برخورد کرد. او که می‌دانست هیچ چیزی به دلیل ترکیب انرژی خالص نمی‌تواند به او نزدیک شود، با کنجکاوی شروع به صحبت با این اسلایم کوچک کرد.

پس از دوستی با ریمورو، ولدورا با طرح ریمورو برای آزادی او از زندان نامحدود موافقت کرد. در حالی که ریمورو به ماجراجویی خود می‌پردخت، ولدورا یک سال را در فضای ذخیره سازی ریمورو گذراند و تجزیه و تحلیل خود را در مورد زندان نامحدود انجام داد. او برای گذراندن زمان خود به مرور خاطرات ریمورو در مورد زندگی قبلی‌اش در ژاپن پرداخت و علاقه زیادی به مانگا و انیمه پیدا کرد.

پس از آن که ارباب حکمت یعنی رافائل برای رهاسازی بدن اثیری ولدورا یک ارتقا را انجام داد، والدورا در دنیایی ناشناخته رها شد. ولدورا از طریق یک راهروی روح قادر شد تا در یکی از کلون‌های ریمورو ساکن شود. او همچنین موجودی جاودانه است زیرا خاطراتش در ریمورو ذخیره می‌شود و صرف نظر از وضعیت حامل قبلی می‌تواند دوباره احضار شود.

پس از رستاخیز ساکنان شهر ریمورو، ولدورا توسط ریمورو از زندان آزاد شد.

صفحات دیگر