ویکی ری:زیرو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ری:زیرو کارا هاجیمور اسکای سیکاتسو

اشتراک‌گذاری

ری:زیرو کارا هاجیمور اسکای سیکاتسو

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu

ری:زیرو کارا هاجیمور اسکای سیکاتسو - ری:زیرو

نویسنده

ناگاتسوکی تاپی

تصویرگر

شین ایچیرو اوتسوکا

تاریخ انتشار

ژانویه ۲۰۱۴

تعداد جلدها

۲۷ (مجموعه اصلی)
۵ (اکس)
۶ (تانپنشو)
۵ (پیش‌درآمدها)
۴ (متفرقه)

ری:زیرو کارا هاجیمور اسکای سیکاتسو (به معنی «ری: زندگی از صفر در دنیایی دیگر») یک مجموعه لایت ناول به نویسندگی ناگاتسوکی تاپی و تصویرگری شین ایچیرو اوتسوکا است. این مجموعه در ژانویه ۲۰۱۴ توسط ام‌اف بونکو جی منتشر شد. همچنین یک زیرمجموعه تحت عنوان ری:زیرو کارا هاجیمرو اسکای سیکاتسو اکس نیز منتشر شده است که رویدادهای پیش از شروع مجموعه را پوشش می‌دهد.

یک انیمه اقتباسی از این لایت ناول توسط استودیو وایت فاکس تولید شده است که فصل اول آن از آپریل ۲۰۱۶، و فصل دوم آن از جولا ۲۰۲۰ پخش شد. همچنین دو انیمه OVA از این مجموعه با نام‌های «برف خاطره» (Memory Snow) و «پیوند یخی» (The Frozen Bond) به ترتیب در اکبر ۲۰۱۸ و نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده است.

این مجموعه همچنین در قابل چند مجموعه مانگا اقتباس شده است. بخش ۱ و ۳ در ماهنامه گکان کامیک الایو منتشر شده و بخش ۲ در ماهنامه گکان بیگ گانگان منتشر شده است.

داستان

یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام ناتسوکی سوبارو در راه بازگشت از یک فروشگاه به طوری ناگهانی در دنیای دیگری احضار می‌شود. بعد از احضار شدن او به این دنیا، او هیچ اثری از فرد احضارکننده پیدا نمی‌کند و وقتی او مورد حمله قرار می‌گیرد اوضاع بدتر می‌شود. با این حال او توسط یک دختر مو-نقره‌ای مرموز و همراهش که یک اسپریت به نام پاک بود نجات پیدا می‌کند. سوبارو برای جبران کردن این لطف به این دختر کمک می‌کند تا چیزی که از او ربوده شده بود را پیدا کند. زمانی که آن‌ها سرانجام قادر به یافتن سرنخی شدند و به مکان مورد نظر رفتند، سوبارو و دختر به شکل مرموزی توسط فردی مورد حمله قرار گرفتند و کشته شدند. سپس سوبارو چند ساعت قبل از مرگ خودش و دختر مو-نقره‌ای بیدار شد. بعد از چند مرتبه تجربه‌ی مرگ با همان شرایط او این توانایی خود را «بازگشت از مرگ» نامید.

سوبارو یک پسر درمانده است که تنها قابلیت بازگشت زمان از مرگ را دارد. با وجود این فروماندگی اما او می‌تواند تاریخ را بازنویسی کند و دختر مرموز را از یک مرگ مقدر شده نجات دهد.

صفحات دیگر