ویکی ری:زیرو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

رینهارد ون آستریا

اشتراک‌گذاری

رینهارد ون آستریا

Reinhard van Astrea

رینهارد ون آستریا - ری:زیرو

نام مستعار

سنت شمشیر
قهرمان

نژاد

مذکر

جنسیت

انسان

سن

۱۹
۲۰ (آرک ۵+)

وابسته به

گارد سلطنتی
خاندان آستریا
کمپ فلت

پیشه

سنت شمشیر
شوالیه قلمروی اژدهای لوگنیکا
شوالیه گارد سلطنتی
شوالیه فلت

بستگان

رید آستریا (جد)
ویلهلم ون آستریا (پدربزرگ)
تریسیا ون آستریا (مادربزرگ)
هینکل آستریا (پدر)
لوانا آستریا (مادر)

محافظت الهی

محافظت الهی سنت شمشیر

سلاح

شمشیر اژدهای رید

اولین نمایش

چپتر ۷ (لایت ناول)
چپتر ۷ (مانگا)
قسمت ۲ (انیمه)

صداگذار

ناکامورا یویچی

رینهارد ون آستریا (Reinhard van Astrea) سنت شمشیر کنونی و عضو گارد سلطنتی است و قدرتمندترین «سلاح» پادشاهی محسوب می‌شود. در طی رویدادهای آرک ۳ او متعهد به خدمت کردن به عنوان شوالیه فلت شد و در طول گزینش سلطنتی کاملا از او حمایت کرد.

رینهارد در آرک ۱ معرفی شد و نقش مهمی در چیره شدن بر اولین مانع بزرگ روبروی سوبارو داشت که یک آدمکش شمالی به نام السا گرنهیرت بود. با وجود این که او در سه آرک بعدی تقریبا به طور کامل غایب بود اما او در آرک ۵ نقشی محوری داشت و یکی از شخصیت‌های اصلی در دفاع کردن در برابر اسقف‌های گناه فرقه جادوگر و بازپسگیری شهر پریستلا داشت.

تاریخچه

رینهارد به عنوان پسر هینکل آستریا و لوانا آستریا متولد شد. او در نگاه همه دوست‌داشتنی بود. مادربزرگش در اولین نگاه او را «فرزندی دوست داشته شده توسط دنیا» خطاب کرد. دو سال بعد از تولد مادر او در یک وضعیت شبیه به «زیبای خفته» فرو رفت که تمام خانواده آستریا را تکان داد. در سن پنج سالگی پس از این که مادربزرگش، تریسیا ون آستریا در هنگام جنگ با هاکوگی فوت کرد، او عنوان سنت شمشیر را دریافت کرد. دلیل مرگ تریسیا این بود که در میان نبرد محافظت الهی سنت شمشیر به ناگهانی ناپدید شد و به رینهارد جوان منتقل شد. پدربزرگ او یعنی ویلهلم ون استریا به خاطر مرگ همسرش رینهارد را سرزنش می‌کرد و رابطه‌ی آن‌ها شکراب شد و از این رو تنها پدرش بود که هنوز به او اهمیت می‌داد. اما متاسفانه رابطه‌ی او با پدرش نیز به شدت خراب شد. بعد از این جریان پدر او به فردی الکلی تبدیل شد و به تدریج پسرش را برای مرگ تریسیا سرزنش می‌کرد. رینهارد به عنوان قدرتمندترین فرد در قلمروی سلطنتی لوگنیکا مجبور شد تا در سن چهارده سالگی به گارد سلطنتی بپیوندد و به قوی‌ترین سلاح این پادشاهی تبدیل شود.

صفحات دیگر