ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

صدای همه چیز

اشتراک‌گذاری

صدای همه چیز

Voice of All Things

صدای همه چیز - وان پیس

نوع

مهارت نادر

کاربران

کاربران مختلف
قبیله سه-چشم

اولین نمایش

چپتر ۶۴۷ (مانگا)
قسمت ۵۶۷ (انیمه)

صدای همه چیز (Voice of All Things) اشاره به پیام‌هایی از سوی اشیا و حیواناتی دارد که به زبان انسان صحبت نمی‌کنند. تنها افراد معدودی در دنیا قادر به شنیدن این صدا هستند.

نگاه کلی

صدای همه چیز یک توانایی مرموز و بسیار نادر است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به پیام فیزیکی مانند گفتار یا نوشتن، با افراد، موجودات و اشیاء در دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند. این توانایی نباید با امکان درک برقرای ارتباط با حیوانات اشتباه گرفته شود، بلکه بیشتر شبیه شنیدن افکار حیوانات یا درک پیام در قلب آن‌ها است. بنابراین، ارتباطات ارائه شده توسط صدای همه چیز را می توان چیزی همانند تله‌پاتی در نظر گرفت. پیام‌هایی که از این حیوانات (و همچنین پیام هایی که از اشیاء به وجود می‌آیند) برای افرادی که این توانایی را ندارند کاملا غیرقابل شنیدن است. تاکنون فقط تعداد کمی از مردم جهان توانایی شنیدن این صدا را داشته‌اند. از میان نژادها تنها یک نژاد در جهان است که توانایی ذاتی در شنیدن آن را دارد که قبیله سه-چشم است. این نژاد نه تنها بسیار نادر است، بلکه اعضای آن باید برای بیدار کردن این توانایی تلاش کنند.

در اکثر موارد هر زمان که کسی با توانایی شنیدن صدا در مجاورت حیوانی قرار بگیرد، آن فرد صدای مداوم و به ظاهر غیرقابل توصیفی را می‌شنوند که می‌تواند او را تحت فشار قرار دهد، به خصوص اگر با مفهوم آن نا آشنا باشند. همچنین به نظر می‌رسد شنیدن این صداها برای افراد مختلف درجات متفاوتی دارد. در حالی که راجر، اودن و مومونوسوکه دائما این صداها را می‌شنیدند یا حداقل آن‌ها را در اطراف پادشاهان دریایی و زونیشا «حس» می‌کردند، لوفی هیچ نشانه‌ای از این موضوع رخ نداده است. با این حال، پادشاهان دریایی پی برده‌اند که لوفی صدای آن‌ها را دریافت کرده است، و همچنین لوفی بعدا قادر به شنیدن زونیشا شد که خواستار کمک بود.

شنوندگان

صفحات دیگر