ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تخت سلطنت خالی

اشتراک‌گذاری

تخت سلطنت خالی

Empty Throne

تخت سلطنت خالی - وان پیس

رمانجی

کارا نو گیوکوزا

اولین نمایش

چپتر ۸۰۷
قسمت ۸۸۶

تخت سلطنت خالی (Empty Throne) یک صندلی تاریخی است که در مری ژوا و در داخل قلعه پانگئا واقع شده است. گفته می‌شود که این صندلی در مرکز جهان واقع شده است.

اگرچه رسما اعلام شده است که به منظور حفظ صلح و برابری بین ملت‌ها، این تخت هیچ ساکنی ندارد، اما در واقع این تخت را یک حاکم مرموز به نام ایم اشغال کرده است که بر پنج ارشد اقتدار دارد.

شرح

تخت سلطنت خالی
پنج ارشد در حال تعظیم به ایک، مالک تخت سلطنت خالی و فرمانروای جهان

به گفته یکی از کارمندان دولت جهانی، تخت خالی از قرن تهی یعنی ۸۰۰ تا ۹۰۰ سال قبل از زمان کنونی وجود داشته است. هر یک از بیست سلاحی که در اطراف این تخت قرار گرفته‌اند، نماینده‌ی یکی از بیست پادشاهی بنیان‌شده توسط دولت جهانی هستند.

فرض نادرست این است که هیچ کس حتی پنج ارشد یا اشراف جهانی اجازه ندارند بر این تخت بنشیند، زیرا این جای خالی نشان‌دهنده این است که جهان توسط یک شخصیت واحد اداره نمی‌شود و این یک پیام صلح است. پادشاهان و ملکه‌هایی که در لولی شرکت می‌کنند باید تعهد دهند که این تاج و تخت را برای طمع خود نخواهند.

اما در حقیقت این عرش خالی به طور مخفیانه توسط ایم اسرارآمیز اشغال شده است که اختیاراتش برتبر از پنج ارشد است. محرمانه بودن وضعیت ایم به عنوان پادشاه جهان به حدی است که آن‌ها وجود آن را در سراسر تاریخ سانسور کرده‌اند و هر فرد آگاهی را از میان برداشته‌اند.

صفحات دیگر