ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سه خواهر و برادر شن

اشتراک‌گذاری

سه خواهر و برادر شن

Three Sand Siblings

سه خواهر و برادر شن - ناروتو / بوروتو

رهبر

باکی

اعضا

گارا
کانکورو
تماری

وابسته به

سه خواهر و برادر شن (Three Sand Siblings) یعنی تماری، کانکورو و گارا فرزندان کازکاگه چهارم هستند. این سه نفر با گذراندن دوره‌ی آموزشی طاقت فرسا در دهکده خود، به عنوان نخبه‌های شینوبی سوناگاکوره شناخته می‌شوند که در جنگ های دوربرد سرآمد هستند.

در بخش اول مجموعه، آن‌ها در امتحانات چونین در کونوها شرکت کردند، اما در حقیقت حضور آن‌ها در این آزمون مرتبط با نقشه‌ای برای تخریب کونوها بود. بعدها آن‌ها برای نشان دادن حسن نیت خود بین کشورهای متحد، برای کمک به تیم بازیابی ساسوکه اعزام شدند.

در انیمه، در جریان ماموریت پشتیبانی سوناگاکوره، این خواهر و برادرها به تعقیب رباینده‌های شاگرد گارا یعنی ماتسوری پرداختند. در این مقطع كوجاكو با تماری، ریوگان با كانكورو، و گارا با سوئیكو مبارزه کرد. آن‌ها تقریبا تا مرز مرگ پیش رفتند تا اینکه شیکامارو، اینو، کیبا، چوجی، راک لی و ناروتو به نجات آن‌ها آمدند. سرانجام هوکی، گارا را وادار کرد تا شوکاکو را آزاد کند و سیمی را احیا کند، اما گارا او را نابود کرد.

مدتی پس از شکست خوردن نقشه تخریب کونوها، اعضای این تیم ارتقا یافتند؛ گارا به مقام کازکاگه رسید، و کانکورو و تماری نیز به جونین تبدیل شدند. تماری همچنین به یک سفیر تبدیل شد.

در بخش دوم مجموعه، تماری و کانکورو به عنوان محافظان گارا در جلسه سران پنج کاگه شرکت کردند.

پس از پایان جنگ جهانی چهارم شینوبی، گارا همچنان کازکاگه باقی ماند و کانکورو محافظ او بود. تماری در مقطعی پس از ازدواج با شیکامارو نارا به کونوها مهاجرت کرد و سرانجام صاحب پسری به نام شیکادای شد.

صفحات دیگر