ویکی موب سایکو ۱۰۰

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کوچیساکه-اونا

اشتراک‌گذاری

کوچیساکه-اونا

Kuchisake-onna

کوچیساکه-اونا - موب سایکو ۱۰۰

کانجی

口裂け女

نام مستعار

دراگر

جنسیت

مونث

اولین نمایش

چپتر ۵۴ (مانگا)
قسمت ۱۴ (انیمه)

صداپیشه

یو کوبایاشی

کوچیساکه-اونا (Kuchisake-onna) که در انیمه با نام دراگر (Dragger، «کشنده») شناخته می‌شود، موجودی است که از افسانه‌ها و ترس و کنجکاوی انسان‌ها متولد شده است.

شخصیت

دراگر برای شکار و کشتن به وجود آمده است. او در ابتدا به عنوان یک زن تاریک و مرموز ظاهر شد. او با آرامش از هدف خود می‌پرسد که آیا تشنه است و اگر فرد پاسخ مثبت دهد، آن‌ها را به دریاچه‌ای می‌کشاند و در آنجا غرق می‌کند. فکر کردن در مورد آن و ترس از وجود چنین موجودی به راحتی نوعی پارانویا را در مردم ایجاد می‌کند. او همچنین یک جنگجوی سرسخت است و در نبرد به مانند هیولای وحشی فریاد می‌زند.

در مانگا، کوچیساکه-اونا شبیه به یکی از افسانه‌های دنیای واقعی است. او پس از انتخاب یک هدف، با یک ماسک پزشکی که صورتش را پوشانده مقابل هدف ظاهر می‌شود و از او می‌پرسد که آیا زیبا است. پس از پاسخ مثبت به سوال او ماسکش را برمی‌دارد تا دهان بزرگ و آرواره‌های تیزش آشکار شود. سپس او اقدام به کشتار همه افراد اطراف خود می‌کند.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

دراگر یک روح مرداب قدرتمند و خطرناک است که قدرت آن با ترس مرتبط است. هر چه مردم بیشتری از او بترسند، او قدرتمندتر می‌شود. با این حال، این توانایی قوی با یک جنبه منفی همراه بود که در نهایت باعث سقوط او بود. در مانگا، کوچیساکه-اونا از قیچی به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می‌کرد، و قدرت‌های او در طبیعت کمی ملایم‌تر بود.

  • توانمندسازی ترس: هر چه مردم بیشتری از دراگر بترسند، او قدرتمندتر می‌شود. زمانی که او با شینرا و دیگران روبرو شد، به دلیل شایعاتی که در مورد او در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود، او بسیار قوی شده بود. این موضوع به او قدرت و سرعت فوق‌العاده‌ای می‌دهد و شکست دادن او را تقریبا غیرممکن می‌کند. با این حال، اگر شخصی در مورد دراگر اطلاعاتی نداشته باشد و تحت تأثیر ترس او نباشد، این موجود در برابر او بسیار ضعیف‌تر خواهد بود.
    • دگرگونی: یک تکنیک فرعی از توانمندسازی ترس که دراگر می‌تواند بدن خود را مطابق با نیازهایش تغییر دهد. این شامل دراز کردن ناخن‌هایش همانند چنگال‌های تیغه‌مانند یا تبدیل کردن بازوی خود به یک شمشیر بزرگ و عجیب است.
صفحات دیگر