ویکی موب سایکو ۱۰۰

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

یوسوکه ساکورای

اشتراک‌گذاری

یوسوکه ساکورای

Yusuke Sakurai

یوسوکه ساکورای - موب سایکو ۱۰۰

کانجی

桜威遊介

نژاد

انسان (اسپر)

جنسیت

مذکر

وابسته به

اسمایل مارت
لشکر هفتم کلاو (قبلا)

پیشه

فروشنده
اسکار (قبلا)

اولین نمایش

چپتر ۳۱ (مانگا)
قسمت ۸ (انیمه)

صداپیشه

یوشیماسا هوسویا

یوسوکه ساکورای (Yusuke Sakurai) یک اسپر و عضو سابق سازمان کلاو بود. او بخشی از طبقه اسکار در این سازمان بود.

شخصیت

ساکورای فردی سختگیر، متمرکز، با اعتماد به نفس و محتاط است. او اغلب دیگران به ویژه کویاما را به خاطر اشتباهات یا رفتار احمقانه‌شان سرزنش می‌کند. به نظر می‌رسد که او تا حدودی معقول‌تر از سایر اعضای کلاو است، زیرا برای عبرت گرفتن لازم نیست از نظر فیزیکی شکست بخورد.

تاریخچه

والدین ساکورای در بدو تولد او را رها کردند و او در یک یتیم خانه بزرگ شد. متأسفانه او در تمام مدتی که در این یتیم خانه بود مورد آزار و اذیت قرار گرفت و نفرین تنها چیزی بود که او را زنده نگه داشت.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

ساکورای یکی از قدرتمندترین اسپرها در لشکر هفتم است. او استفاده از تله‌کینزی را برای دستکاری اجسام کوچک و همچنین افزایش توانایی‌های فیزیکی خود استفاده می‌کند. قدرت اصلی او توانایی او در قرار دادن «نفرین» ذهنی بر روی اجسام بی‌جان برای افزایش خواص آن‌ها است. به گفته خود او، هیچ «مذهبی» در جهان وجود ندارد که با قدرت او رقابت کند. او در درجه اول نفرین‌ها را روی اجسام بی‌ضرر قرار می‌دهد تا آن‌ها را حتی خطرناک‌تر از سلاح‌های واقعی کند و این تکنیک او جوگان (呪玩، «اسباب بازی‌های نفرین») نام دارد. او در مبارزات به اندازه کافی قوی است که بتواند در مقابل تروکی هانازاوا دست بالا را بگیرد و تمام اعضای آزمایشگاه بیداری را به تنهایی شکست دهد.

  • شمشیر جوگان: ساکورای سال‌ها یک شمشیر پلاستیکی حمل می‌کرد و این اسباب‌بازی را با نفرین‌های ذهنی فراوان آغشته کرده و آن را به یک سلاح واقعا خطرناک تبدیل کرد.
  • تفنگ بادی جوگان: یک تفنگ بادی که گلوله‌های بادی آن قدرت ذهنی شارژ شده است. اندازه این گلوله‌ها کوچ هستند و دارای انرژی قرمز رنگ هستند.
  • اتاق نفرین: ساکورا با گذاشتن نفرین خود بر یک اتاق، آن اتاق را به بخشی از قلمرو خود تبدیل می‌کند. هدف از این کار ربودن قدرت ذهنی افراد داخل اتاق است.
  • کلن (عطر) نفرین: یک اسپری که مردم را به خواب می‌برد. این تکنیک می‌تواند موانع ذهنی را دور بزند و حتی زمانی که موب در وضعیت ۱۰۰٪ بود با یک ضربه اثر گذاشت.
  • انبر اودن جوگان: ساکورای در شغل جدید خود در اسمایل مارت، چند جفت انبر چوبی را با قدرت خود آغشته کرد.
یوسوکه ساکورای
شمشیر جوگان
یوسوکه ساکورای
تفنگ بادی جوگان
یوسوکه ساکورای
کلن نفرین
صفحات دیگر