ویکی موب سایکو ۱۰۰

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایشیگورو

اشتراک‌گذاری

ایشیگورو

Ishiguro

ایشیگورو - موب سایکو ۱۰۰

کانجی

遺志黒

نژاد

انسان (اسپر)

جنسیت

مذکر

وابسته به

کلاو (قبلا)
- لشکر هفتم کلاو (قبلا)

پیشه

رهبر لشکر هفتم (قبلا)
اسکار (قبلا)

اولین نمایش

چپتر ۳۵ (مانگا)
قسمت ۹ (انیمه)

صداپیشه

یومی اوکوبو (با ماسک)
هیروشی ایواساکی (بدون ماسک)

ایشیگورو (Ishiguro) یک اسپر و عضو سابق سازمان جنایی کلاو است. او در این سازمان بخشی از یک طبقه رده-بالا به نام «اسکارها» و همچنین رهبر لشکر هفتم بود.

شخصیت

ایشی‌گورو باور دارد که قدرت ذهنی، او را به موجودی بسیار قوی‌تر و پیشرفته‌تر از انسان‌های عادی تبدیل کرده است. او حاضر نیست که این عقیده‌اش به چالش کشیده شود و در این راه اقدام به قتل‌های پرهیاهو می‌کند. او با وجود سن بالایی که دارد به شدت رفتاری کودکانه دارد، زیرا معتقد است که فقط به دلیل داشتن قدرت ذهنی، جهان باید در برابر او تعظیم کند و او را پرستش کند. این موضوع در انتخاب لباس او نیز آشکار است و این لباس را احتمالا برای اینکه مرموزتر و و ترسناک‌تر باشد، می‌پوشد. او مانند بسیاری از اعضای اسکار بسیار مغرور است و معتقد است که قدرت‌هایش بالاتر از بقیه است.

تاریخچه

قبل از شروع داستان، ایشی‌گورو و اعضای دیگر اسکار تویچیرو سوزوکی را به چالش کشیدند، اما به دلیل قدرت ذهنی عظیمی که او داشت، ایشی‌گورو شکست خورد. در حالی که قدرت های ذهنی او هنوز برای کلاو مفید بود، سوزوکی به عنوان مجازات زخم‌هایی (scars) را برای آن‌ها به یادگار گذاشت. ایشی‌گورو آنقدر بر روی صورت خود زخم داشت که برای مخفی کردن آن‌ها از ماسک ضد گاز استفاده می‌کرد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

ایشی گورو به عنوان رهبر لشکر کلاو، یک اسپر با استعداد است. او می‌تواند از تله‌کینزی برای ایجاد امواج ذهنی استفاده کند و به شکل محدود پرواز کند. پایداری او به اندازه‌ای بالا است که با تکنیک تقویت‌شده ریگن از یک دیوار ضخیم فشرده شد اما بدون آسیب‌دیدگی زنده بماند. تخصص واقعی ایشی‌گورو دستکاری گرانش به روش‌های مختلف است. هاله ذهنی او قرمز رنگ است و خطوط عمودی در آن دیده می‌شود.

  • دستکاری گرانش: ایشی‌گورو قادر است مستقیما نیروی گرانش را در اطراف یک فرد، شی یا مکان خاص دستکاری کند. این قدرت آنقدر قوی است که حتی موب را به زانو در آورد.
  • گوی‌های سیاه: ایشیگورو با استفاده از قدرت خود بر نیروی گرانشی، قادر است تعداد زیادی شبه-سیاهچاله مینیاتوری را ایجاد کند. این کره‌ها در حین تماس هر چیزی را می‌بلعند و محو می‌کنند، اما از آنجایی که سیاهچاله‌های واقعی نیستند، یک سایکیک ماهر می‌تواند آن‌ها را خنثی کند یا حتی آن‌ها را معکوس کند.
  • تکل پانصد کیلویی: ایشی‌گورو می‌تواند با افزایش شدید گرانش وزن خود را به ۵۰۰ کیلوگرم برساند و سپس با یک تکل به سمت حریف حمله کند. در مانگا این ضربه ۲۰۰۰ کیلوگرمی است.
  • مشت یک تنی: ایشی‌گورو قادر است با از افزایش جرم مشت خود به یک تن، به حریف خود حمله کند. در مانگا این ضربه شامل چند مشت ۵۰۰ کیلویی است.
  • گیوتین دو تنی: ایشی‌گورو پس از افزایش جرم بازوهای خود به دو تن با استفاده از نیروی گرانش، گردن حریف خود را می‌تواند خرد کند. در مانگا این ضربه ۱۰۰۰ کیلوگرمی است.
ایشیگورو
دستکاری گرانش
ایشیگورو
گوی‌های سیاه
ایشیگورو
مشت یک تنی
صفحات دیگر