ویکی Metal Gear

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

بهشت بیرونی

اشتراک‌گذاری

بهشت بیرونی (Outer Heaven) اشاره به برخی مفاهیم و افکار بیگ باس دارد که او همیشه دوست داشته محقق شوند. این مفاهیم شامل پایان دادن به سو استفاده و بهره‌برداری از سربازان توسط دولت‌های دنیا است. منشا Outer Heaven را می‌توان اتفاق مربوط به باس دانست که این اتفاق برای بیگ باس بسیار ناخوشایند بود.

بیگ باس به واسطه‌ی زیرو به میهن پرستان پیوسته بود و تحت تعلیم باس به عنوان استادش پرورش داده شد. بعد از سال ۱۹۷۲ که بیگ باس از زیرو و میهن پرستان ناامید شده بود از این گروه جدا شد و به مخالفت آن‌ها پرداخت. بیگ باس بعدا گروه خصوصی و نظامی خود به نام سربازان بدون مرز (MSF) را تشکیل داد.

در سال ۱۹۸۰ بیگ باس در آفریقای جنوبی  یک منطقه کاملا مستقل به نام Outer Heaven را ایجاد کرد که جایگاهی برای سربازان ناامیدی شد که توسط دولت‌هایشان مورد استفاده قرار نگرفتند. بیگ باس نیروی نظامی این منطقه را با تانک TX-55 Metal Gear تقویت کرد. بیگ باس بعدا به آمریکا بازگشت تا فاکس‌هاند را فرماندهی کند و در نبود او ونوم اسنیک Outer Heaven را اداره می‌کرد.

Outer Heaven در دیدگاه غرب یک گروه سرکش تلقی شده است و جاه طلبی‌های آن در زمینه‌ی نظامی و سلاح‌های هسته‌ای تهدیدی برای ثبات جهان دانسته شده است.

در سال ۱۹۹۵ فعالیت‌های Outer Heaven توسط غرب کشف شد و فاکس‌هاند دستور نفوذ و تخریب متال گیر را داد. بیگ باس یک مامور مبتدی یعنی سالید اسنیک را به ماموریت فرستاد با این باور که او شکست خواهد خورد اما بر خلاف انتظار، سالید اسنیک موفق شد و سلاح متال گیر را نابود کرد. در این عملیات سالید اسنیک با ونوم اسنیک روبرو شد و ونوم اسنیک قصد داشت با انفجاری خودش و سالید اسنیک را نابود کند اما این عمل او ناموفق بود و در نهایت به دست سالید اسنیک کشته شد.

در سال ۱۹۹۹، بیگ باس که بعد از سقوط Outer Heaven یک مرگ جعلی برای خود ایجاد کرده بود سعی کرد افکار خود در مورد Outer Heaven را با سرزمین زنگبار و متال گیر D محقق کند اما نقشه‌ی او باری دیگر توسط سالید اسنیک شکست خورد. بعد از مرگ آشکار بیگ باس و فروپاشی سرزمین زنگبار، مزدوران بیگ باس و قراردادهایشان توسط دولت آمریکا خریداری شد و به عضویت نیروی‌های ویژه نسل بعدی پیوستند.