بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

رنو ایچیکاوا

اشتراک‌گذاری

رنو ایچیکاوا

Reno Ichikawa

رنو ایچیکاوا - کایجو شماره ۸

نام مستعار

افسر ایچیکاوا

نژاد

انسان

سن

۱۸

تاریخ تولد

۱۲ آوریل

جنسیت

مذکر

پیشه

افسر لشکر چهارم
افسر لشکر سوم (سابق)
نظافتچی (قبلا)

وابسته به

نیروی دفاعی
- لشکر چهارم
- لشکر سوم (قبلا)
شرکت مانستر سوییپر (قبلا)

بستگان

مادربزرگی بی‌نام
والدین بی‌نام (متوفی)
برادری بی‌نام (متوفی)

اولین نمایش

چپتر ۱

رنو ایچیکاوا (Reno Ichikawa) یک شخصیت محوری در مجموعه کایجو شماره ۸ است.

او برای مدت کوتاهی در شرکت مانسر سوییپر کار کرد و در آنجا با کافکا هیبینو آشنا و دوست شد. پس از مشاهده دگرگونی کافکا، رنو به او کمک کرد تا وارد نیروی دفاعی شود و خودش نیز به او ملحق شد. او عضو لشکر سوم بود که پس از انهدام پایگاه تاچیکاوا به لشکر چهارم منتقل شد.

شخصیت

رنو فردی آرام و بدون استرسی است. علیرغم اینکه او در ابتدا با کافکا به دلیل دست کشیدن از رویایش مخالفت می‌کرد، اما بعدا نسبت به دوستش و شرایط و اهدافش جنبه نرم‌تر و دلسوزتری نشان داد. همانطور که پیوند آن‌ها قوی‌تر می‌شد، رنو نشان دادن که نه تنها از کافکا، بلکه از هر یک از رفقای خود حمایت می‌کند.

در نبرد، رنو فردی مصمم و سرراست است. با توجه به احساس مسئولیت بسیاری که او نسبت به همکارانش دارد و همین طور تمایلی که برای قوی‌تر شدن دارد، استفاده طولانی از لباس Numbers Weapon دارد که می‌تواند رنو را از کنترل خارج کند و او از محدودیت‌هایش عبور کند تا اطرافیانش را نجات دهد.

قدرت ها و توانایی ها

توانایی های کلی: رنو یک سرباز قوی با پتانسیل بالا است. سوشیرو هوشینا اشاره کرده است که او پتانسیل کاپیتان شدن را دارد. جوگو اوگاتا نیز او را یک اعجوبه خطاب کرده است.

پس از سازگاری او با لباس Numbers Weapons 6 که قوی‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح نیروی دفاعی است و از جسد کایجو شماره ۶ ساخته شده است، مهارت‌ها و توانایی‌های رزمی رنو به شدت بهبود یافت و به او امکان پیدا کرد تا با سرعت بیشتری حرکت کند و یک دسته کایجو را به تنهایی خنثی کند. با این حال، علیرغم افزایش شدید قدرت مبارزه‌ی او، به نظر می‌رسد که لباسش تأثیر منفی بر رفتار رنو دارد و او را به سمت مبارزه خارج از کنترل برای شکست دادن حریف می‌کشاند. در واقع رنو به دلیل احساس مسئولیت بسیار زیاد می‌تواند قدرت زیادی را از لباس خود بیرون بکشد، اما بدن انسانی او دارای محدودیت‌هایی است، تا جایی که ماهیچه هایش پاره می‌شود و استخوان‌هایش شکسته می‌شود تا دشمنش را شکست دهد.

قدرت‌ها

  • قدرت رزمی آزاد شده بالا: هنگامی که رنو برای اولین بار لباس رزمی نیروی دفاعی خود را امتحان کرد، می‌تواسن در ابتدا ۸ درصد از قدرت لباسش را آزاد کند. پس از آموزش تیراندازی، او قادر شد تا ۱۸ درصد را آزاد کند که به شدت بهبود یافته بود. در حال حاضر او با پوشیدن Numbers Weapon 6 نیروی آزاد شده‌ی خود را به ۴۳% افزایش داده است و حتی می‌تواند تا ۵۱% هم پیش برود.
    • سرعت و رفلکس‌های پیشرفته: رنو فوق‌العاده سریع است. او همچنین دارای رفلکس‌های باورنکردنی است که می‌تواند از حملات بسیار سریع کایجو شماره ۹ کنار برود. سرعت او هنگام پوشیدن Numbers Weapon 6 به شدت افزایش می‌یابد.
    • استقامت پیشرفته: رنو دارای سطوح باورنکردنی از استقامت بدنی است و پس از اینکه کایجو شماره ۹ چندین بار به او شلیک کرد، او قادر به ادامه مبارزه بود. هنگام پوشیدن Numbers Weapon 6، رنو می‌تواند حتی با شکستگی استخوان‌ها و پارگی‌های عضلانی به مبارزه ادامه دهد.
  • کنترل یخ (Cryokinesis): رنو با استفاده از لباس Numbers Weapon 6 قادر است مقادیر زیادی یخ و انرژی انجمادی را از بدن خود آزاد کند و قدرت‌های کایجو شماره ۶ را تکرار کند. او می‌تواند از آن برای چسبیدن به محیط اطراف استفاده کند با آزاد کردن یخ از پاهای خود برای تثبیت جایگاهش استفاده کند. این لباس همچنین شامل گلوله‌های انجمادی است. همچنین رنو قادر است با یک لمس ساده، دشمنان خود را منجمد کند.

توانایی ها

  • تیرانداز خبره: رنو تیرانداز بسیار ماهری است.
  • نرخ رشد پیشرفته: تنها پس از یک ماه آموزش، رنو قادر شد از Numbers Weapon 6 در مبارزات و با مهارت بسیار بالا استفاده کند. به گفته توکو، توانایی رنو برای بهبود بسیار بیشتر از توانایی کیکورو شینومیا است، حتی اگر نیروی آزاد شده فعلی او کمتر از کیکورو باشد.

دانستنی‌ها

  • رنو به موسیقی، آشپزی و مانگا شونن علاقه دارد.
  • رنو در اولین نظرسنجی محبوبیت شخصیت‌ها در رتبه سوم قرار گرفت.
صفحات دیگر