بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لارو اسرارآمیز

اشتراک‌گذاری

لارو اسرارآمیز

Mysterious Larva

لارو اسرارآمیز - کایجو شماره ۸

نژاد

اولین نمایش

چپتر ۱
قسمت ۱

صداپیشه

تاراکو ایسونو

لارو اسرارآمیز (Mysterious Larva) یک کایجو کوچک است که کافکا هیبینو را آلوده کرد و او را به کایجو شماره ۸ تبدیل کرد.

شخصیت

علیرغم داشتن رفتار نسبتا ساده مانند یک کایجو معمولی، به نظر می‌رسد که آن کمی باهوش‌تر و منظم‌تر از سایر همتایانش است. چرا که وقتی کافکا هیبینو را مورد هدف قرار داد، به جای حمله به هر انسانی در اطرافش، به دنبال طعمه‌ای خاص بود. همچنین به نظر می‌رسد که این لارو به عنوان یک انگل عمل می‌کند و برای عملکرد کامل به یک میزبان نیاز دارد. با این حال، این موجود کاملا منفعل به نظر می‌رسد و هیچ تلاشی برای اعمال کنترلی ندارد، مگر در زمان‌های خطیر مثل زمانی که کافکا در خطر کشته شدن توسط ایسائو شینومیا قرار داشت، که از مقابله با آن خودداری کرد. مهم‌تر از همه، به نظر می‌رسد که این کایجو فقط نسبت به سایر کایجوها خصمانه است، زیرا پس از فعال شدن سلاح شماره ۲ ایسائو، از کافکا خواست که این کایجو را بکشد.

قدرت و توانایی‌ها

از نظر قدرت، به نظر می‌رسد این کایجو یکی از ضعیف‌ترین‌ها با قدرت تهاجمی و دفاعی بسیار کم باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که این کایجو بیشتر شبیه یک انگل عمل می‌کند و موجودات بزرگتر از خود را به طور موثر آلوده می‌کند و آن‌ها را از داخل مصرف می‌کند که شامل جسم و ذهن می‌شود. با توجه به اینکه این آلودگی در کافکا هیبینو به موجودی قدرتمند یعنی کایجو شماره ۸ منتهی شد، می‌توان گفت که این کایجوی پرنده دارای قدرت نهفته عظیمی است که احتمالا تنها در هنگام آلوده کردن سایر اشکال حیات آزاد می‌شود.

  • پرواز: این کایجو دارای بال‌هایی برای پرواز است.
  • طبیعت انگلی: این کایجو می‌تواند بدن سایر فرم‌های حیات را آلوده کند و به طور موثر بیولوژی آن‌ها را تغییر دهد.
    • دگردیسی القایی: این کایجو با ورود به بدن موجود دیگری، می‌تواند ظاهر و ویژگی‌های فیزیکی میزبان را به‌طور کلی تغییر دهد.
    • تأثیر روانی: این کایجو می‌تواند از نظر ذهنی با میزبان خود ارتباط برقرار کند و حتی ذهن و اعمال آن‌ها را تحت کنترل درآورد، اگرچه این روند دائمی یا مصون از خطا نیست.

دانستنی‌ها

  • این کایجو اولین مورد در مجموعه است که توانایی صحبت کردن را به نمایش گذاشت.
  • شکلی که این کایجو در ذهن کافکا هیبینو دارد، شبیه به همان شکلی است که کاربران سلاح‌های شماره‌دار می‌توانند کایجو مربوطه را مشاهده کنند.
  • با وجود برچسب یوجو روی این موجود اما مشخص نیست که آیا لارو واقعا یک یوجو است یا خیر.
صفحات دیگر