بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایسائو شینومیا

اشتراک‌گذاری

ایسائو شینومیا

Isao Shinomiya

ایسائو شینومیا - کایجو شماره ۸

نام مستعار

ژنرال/مدیر شینومیا
آقای ایسائو

نژاد

انسان

تاریخ تولد

۸ ژانویه

جنسیت

مذکر

پیشه

رئیس کل نیروی دفاعی (قبلا)
کاپیتان لشکر اول (قبلا)

وابسته به

نیروی دفاعی
- لشکر یکم (قبلا)

بستگان

اولین نمایش

چپتر ۱ (فلش‌بک)، چپتر ۳۳
قسمت ۱ (اشاره شده)، قسمت ۱۱

صداپیشه

تسهو گندا

ایسائو شینومیا (Isao Shinomiya) پیش از جذب شدن توسط کایجو شماره ۹ مدیرکل نیروی دفاعی بود. او همسر فقید هیکاری شینومیا و پدر کیکورو شینومیا است. او همچنین کاپیتان سابق لشکر یکم است.

تاریخچه

بیش از سی سال پیش، حرفه ایسائو در تجارت خنثی‌سازی کایجو آغاز شد.

ده سال پیش، پس از یکی از ماموریت‌ها، ایسائو و هیکاری به خانه آمدند و شاهد ابراز تمایل کیکورو برای پیوستن به نیروی دفاعی بودند. با این حال، چند روز بعد، کایجو شماره ۶ فاجعه‌های مختلفی را به راه انداخت که منجر به کشته شدن بیش از دویست افسر نیروی دفاعی، سه کاپیتان و هیکاری شد. این اتفاق تاثیر عمیقی بر قلب ایسائو گذاشت و او را فردی سردتر کرد. زمانی که کیکورو دوران مدرسه راهنمایی را پشت سر می‌گذاشت، ایسائو اغلب از او انتظار داشت که در بهترین وضعیت و کمال مطلق باشد.

زمانی که ایسائو کاپیتان لشکر یکم بود، او مربی گن نارومی جوان بود و این شاگردش را با رفتاری سخت‌گیرانه بار آورد. گن هرگز نتوانست یک بار در طول تمریناتش ایسائو را شکست دهد.

شخصیت

ایسائو مردی بسیار مقتدر و جدی است و از زیردستان و دخترش کیکورو شینومیا نیز انتظار بالایی دارد. به عنوان رئیس کل نیروی دفاعی که سال‌ها در رده‌های آن خدمت کرده است، او مردی دوراندیش است که دستورات خود را قاطعانه و با چشم‌اندازی به تهدیدات آینده انجام می‌دهد.

رابطه عاشقانه قوی ایسائو با همسرش هیکاری شینومیا باعث شد که او از مرگ او بسیار متاثر شود و از آن زمان با کیکورو سرد شود و از او دور شود. او از دخترش می‌خواست که به یک «سرباز کامل» تبدیل شود تا به سرنوشت مشابه مادرش دچار نشود. سختگیری او فقط به خانواده‌اش محدود نمی‌شد، زیرا با زیردستان و شاگرد سابقش گن نارومی نیز به همین ترتیب عمل می‌کرد.

با این حال ایسائو با وجود رفتار سرد و جدی‌اش، وقتی حرف‌های کیکورو را در مورد کافکا هیبینو به یاد آورد، شخصا تصمیم گرفت تا شانسی به هیبینو برای اثبات خود بدهد و در مقابل همکاران رده بالای ایستاد، که این نشان از جنبه‌ی مراقب بودن او دارد. او تنها دغدغه‌اش در آخر عمرش پرورش نسل‌های بعدی بود و با تمام وجود برای این هدف مبارزه کرد تا آینده‌ای امن‌تر را برای بعد از خودش تضمین کند، به طوری که حاضر شد حتی همسرش خودش را در این مسیر فدا کند.

صفحات دیگر