بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایهارو فوروهاشی

اشتراک‌گذاری

ایهارو فوروهاشی

Iharu Furuhashi

ایهارو فوروهاشی - کایجو شماره ۸

نام مستعار

افسر فوروهاشی

نژاد

انسان

تاریخ تولد

۲۳ جولای

جنسیت

مذکر

پیشه

افسر لشکر چهارم
افسر لشکر سوم (قبلا)

وابسته به

- لشکر چهارم
- لشکر سوم (قبلا)

اولین نمایش

چپتر ۴
قسمت ۲

صداپیشه

یوکی شین

ایهارو فوروهاشی (Iharu Furuhashi) یک افسر جوان در لشکر سوم نیروی دفاعی است.

پس از انهدام پایگاه تاچیکاوا او به لشکر چهارم منتقل شد.

تاریخچه

زمانی که ایهارو هنوز در مدرسه راهنمایی بود، توسط مینا آشیرو از دست یک کایجو نجات یافت. این رویداد بعدا باعث شد تا او به عضویت نیروی دفاعی درآید.

در حین حضور در کالج پاکسازی هاچیوجی، ایهارو همیشه در صدر کلاس خود بود و در هر آزمون بهترین نمره را کسب می‌کرد. او در ورزش نیز بهترین بود و به سرعت در میان همکلاسی‌هایش محبوب و تحسین شد. این شرایط باعث شد تا ایهارو باور کند که می‌تواند در هر چیزی که می‌خواهد بهترین باشد و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد.

شخصیت

ایهارو فردی خونگرم و مغرور است که دوست ندارد در نظر دیگران حقیر باشد یا ببازد، و دائما سعی می‌کند تا خود را به قوی‌ترها برساند. ایهارو به عنوان شخصیتی سرسخت توصیف می‌شود که در هر محیطی که حضور داشته باشد درخشان است.

او علیرغم نگرش ظاهرا مطمئن خود، از یک عقده حقارت بزرگ نسبت به همسالانش رنج می‌برد، که بیشتر به خاطر زندگی موفق گذشته‌اش است که در مقایسه با زندگی فعلی‌اش در نیروی دفاعی قابل مقایسه نیست، و از این رو اکثر همتایانش سریعتر از او پیشرفت می‌کنند. در واقع زمانی که ایهارو وارد موقعیت‌های سخت و تهدیدکننده می‌شود، جنبه شکننده‌تر و ناامن‌تری از خود نشان می‌دهد. با این حال او از ضعف‌های خود آگاه است و حتی فردی قوی‌تر از خود مانند لنو را تحسین می‌کند. او در اعماق وجودش برای تیم و هم‌تیمی‌هایش ارزش قائل است. با وجود این، او خود را مصمم و بسیار سرسخت نشان می‌دهد و از تسلیم شدن امتناع می‌ورزد.

قدرت و توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: ایهارو یک افسر جوان قوی در نیروی دفاعی است که ثابت کرده است یکی از بهترین تازه‌کاران سال خود است. او قبل از پیوستن به نیروی دفاعی، مرتبا در کلاس خود رتبه اول را کسب می‌کرد و قوی‌ترین در میان همتایانش بود. در نبردها، ایهارو به اندازه کافی ماهر و مصمم است که از افرادی مانند لنو ایچیکاوا پیروی کند و حتی در برابر تهدیدات بزرگی مانند کایجو شماره ۹ از او پشتیبانی کند. او حتی به دلیل توانایی‌های ذاتی‌اش با کاپیتان جوگو اوگاتا تشبیه می‌شود.

قدرت‌ها

  • قدرت رزمی آزاد شده بالا: ایهارو در ابتدای فعالیت خود توانست ۱۴ درصد از قدرت لباس رزمی‌اش را آزاد کند و پس از دوماه آن را به رقم ۲۰ درصد رساند. نیروی آزاد شده پایدار ایهارو ۲۴ درصد است که به او اجازه می‌دهد با لنو همگام شود و به راحتی تکه‌های بزرگی از یخ را بشکند. با این حال، زمانی که او با دشمنی درگیر می‌شود قدرت آزاد شده لباس ایهارو به اوج قابل توجهی یعنی عدد ۴۲ می‌رسد و به طور غیرقابل پیش‌بینی نوسان می‌کند. به گفته کاپیتان اوگاتا، قدرت آزاد شده ایهارو با ایچیکاوا برابری می‌کند و او پتانسیل تبدیل شدن به یک سرباز بزرگ را دارد. او یک سبک مبارزه سریع و انفجاری دارد که برای غلبه بر حریفان از آن استفاده می‌کند. به او روش‌های رزمی را آموختند که او را به خلسه کوتاه‌مدت می‌برد. به گفته کاپیتان اوگاتا، اگر او بر تکنیک‌های گفته شده تسلط داشته باشد، قدرت حاصل از توانایی او در افزایش سرعت احتمالاً از لنو ایچیکاوا پیشی خواهد گرفت. ایهارو اکنون قادر است ۸۸ درصد از قدرت لباس را آزاد کند.
    • قدرت افزایش یافته: ایهارو دارای قدرت بدنی کافی برای شکستن یخ است، و می‌تواند هم‌تیمی‌های مجروح خود را برای مسافت‌های طولانی بر پشتش حمل کند.
    • سرعت افزایش یافته: ایهارو در طول یکی از جهش‌های قدرت رزمی خود قادر بود از حملات هونجو فرار کند.

دانستنی‌ها

  • ایهارو موسیقی پانک راک، موتور سیکلت و قهرمانان نمایش تلویزیونی توکوساتسو را دوست دارد.
  • مدل موی ایهارو بر اساس مدل موهای دیگر شخصیت‌های آثار گذشته نائویا ماتسوموتو طراحی شده است.
صفحات دیگر