بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کایجو شماره ۲

اشتراک‌گذاری

کایجو شماره ۲

Kaiju No. 2

کایجو شماره ۲ - کایجو شماره ۸

نام مستعار

سلاح شماره ۲

لقب

دایکایجوی تخریب

نژاد

اولین نمایش

چپتر ۳۵
قسمت ۱۱

کایجو شماره ۲ (Kaiju No. 2) همچنین به عنوان دایکایجوی تخریب شناخته می شود، یک کایجو شناسایی شده و دومین کایجو است که یک شماره I.D دریافت کرده است. این کایجو پس از کشته شدن توسط نیروی دفاعی به سلاح شماره ۲ متعلق به ایسائو شینومیا تبدیل شد تا اینکه سرانجام توسط کایجو شماره ۹ جذب شد.

شخصیت

به گفته کیجی ایتامی، کایجو شماره ۲ احساس غرور بسیار زیادی داشت و تا زمان مرگش آن را حفظ کرد.

تاریخچه

در سال ۱۹۷۲، کایجو شماره ۲ به ساپورو حمله کرد و تقریبا این شهر را نابود کرد، تا اینکه توسط نیروی دفاعی شکست خورد و کشته شد. پس از آن جسد این کایجو به لباس و دستکش‌های رزمی ایسائو شینومییا تغییر کاربری داد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: کایجو شماره ۲ به عنوان یک کایجو شناسایی‌شده یک هیولای فوق‌العاده قدرتمند و مخرب بود که می‌توانست کل شهر را تهدید کند. قدرت آن باعث شد که جسد مسلح شده آن چنان قوی باشد که فقط فردی مثل ایسائو شینومیا بتواند قدرت آن را کنترل کند. ایسائو در حین استفاده از از قدرت سلاح شماره ۲ قادر شد به راحتی و به شدت به کافکا هیبینو در فرم کایجواش آسیب برساند و قدرتی برابر با یک دایکایجو به دست آورد. این در شرایطی بود که ایسائو دوران اوجش را پشت سر گذاشته بود.

به عنوان یک کایجو

  • قدرت بسیار زیاد: به عنوان یک کایجو در کلاس غول‌پیکر، کایجو شماره ۲ قدرت کافی برای نابودی کامل یک شهر را داشت.
  • دوام بی‌نظیر: شماره ۲ مقاومت قابل‌توجهی را در میان همتایان دایکایجو خود داشت، زیرا فرآیند خنثی‌سازی آن بسیار طولانی بود.
  • حملات صوتی: کایجو شماره ۲ برای گسترش دامنه حملات خود از انفجار صوتی قدرتمند استفاده می‌کند.
  • حملات حامل انرژی: کایجو شماره ۲ توانایی آزاد کردن انرژی بسیار مخرب، مشابه الکتریسیته را از دهان خود دارد. لباسی که از جسد آن ایجاد شده است نیز قادر است سطوح بسیار بالایی از انرژی الکترومغناطیسی را آزاد کند.

به عنوان یک سلاح

  • سپر: کاربر در حین پوشیدن سلاح شماره ۲ قادر به تولید سپری است که می‌تواند از آن در برابر حملات قدرتمند استفاده کند.
  • حملات صوتی: کاربر این سلاح می‌تواند به قدرت‌های صوتی کایجو شماره ۲ دسترسی پیدا کند. نتیجه‌ی آن ضربات بسیار قوی با دامنه بسیار بیشتر است.
  • حملات حامل انرژی: سلاح شماره ۲ به کاربر اجازه می‌دهد تا مقادیر زیادی از انرژی را برای حمله به دشمن از راه دور آزاد کند.
صفحات دیگر