بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کایجو شماره ۱۰

اشتراک‌گذاری

کایجو شماره ۱۰

Kaiju No. 10

کایجو شماره ۱۰ - کایجو شماره ۸

نام مستعار

سلاح شماره ۱۰

نژاد

پیشه

کایجو سرکش (قبلا)
سلاح شماره‌دار دارای ادراک

وابسته به

- لشکر سوم (از طریق سوشیرو)

بستگان

کایجو شماره ۱۱ (هم نیا، مرده)
کایجو شماره ۱۲ (هم نیا، مرده)
کایجو شماره ۱۳ (هم نیا، مرده)
کایجو شماره ۱۴ (هم نیا، مرده)
کایجو شماره ۱۵ (هم نیا، مرده)

اولین نمایش

چپتر ۲۳
قسمت ۸

صداپیشه

کنتا میاکه

کایجو شماره ۱۰ (Kaiju No. 10) یک کایجوی شناسایی شده است که به پایگاه تاچیکاوا حمله کرد. او توسط کایجو شماره ۹ ایجاد شده است و به عنوان یک «نمونه اولیه» در نظر گرفته می‌شود. بعدا این هیولا به سلاح شماره ۱۰ تبدیل شد که در حال حاضر توسط معاون لشکر سوم یعنی سوشیرو هوشینا استفاده می‌شود.

شخصیت

کایجو شماره ۱۰ فردی بی‌رحم و ترسناک در انجام ماموریت‌های خود است. او فردی کاملا مطمئن و یک رهبر مغرور است که گروهی از کایجوها را هدایت می‌کند. او قوی‌ترین عضو نیروی دفاعی را می‌تواند به چالش بکشد.

به نظر می‌رسد که کایجو شماره ۱۰ دوست دارد با دشمنان نیرومند بجنگد، تا حدی که جنگ را گسترش می‌دهد و رقبای خود را فقط در جهت این مسیر به کار می‌گیرد. شخصیت غرورآمیز او باعث می‌شود که هرگز شکست را نپذیرد، بلکه حتی در نزدکی مرگ هم یک شرایط «تساوی» را متصور می‌شود. مبارزه او با سوشیرو هوشینا آنقدر او را به هیجان آورد که حتی پس از شکست خوردن نیز همچنان با سوشیرو ارتباط داشت و آرزو داشت که تبدیل به سلاحی برای او شود تا یک بار دیگر با او بجنگد. به نظر می‌رسد شماره ۱۰ فردی نسبتا مستقل است چرا که به راحتی به کایجو شماره ۹ خیانت کرد تا به سوشیرو نزدیک شود.

قدرت‌و توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: کایجو شماره ۱۰ یک کایجو شناسایی شده بسیار قدرتمند است که در اولین نمایش دارای سطح استحکام ۸.۳ بود  پس از استفاده از قدرت کامل و بزرگتر شدن اندازه‌اش به سطح ۹.۰ رسید. معاون کاپیتان لشکر سوم نیروی دفاعی یعنی سوشیرو هوشینا، اذعان کرده است که این کایجو می‌تواند با شماره ۸ برابری کند زیرا قادر به مقاومت در برابر حملات متعدد سوشیرو بود. حتی پس از شکست هم این کایجو همچنان سطح استحکام ۵.۷ را حفظ کرد، علیرغم اینکه تنها به یک سر بدون بدن بود.

قدرت‌ها

  • استحکام بی‌نظیر: کایجو شماره ۱۰ تنها با یک ضربه مشت قادر بود دیوارهای بتنی را بشکند و سوشیرو را در حالت دفاعی بکوبد. این کایجو پس از بزرگ شدن، می‌توانست ساختمان‌های عظیم را به راحتی ویران کند و سوشیرو را تنها با یک ضربه از چند بلوک عبور داد.
  • سرعت و رفلکس بی‌نظیر: کایجو شماره ۱۰ به اندازه‌ای سریع است که حتی از چشم تیز سوشیرو نیز می‌تواند فرار کند. رفلکس‌های او نیز فوق العاده سریع هستند.
  • دوام بی‌نظیر: کایجو شماره ۱۰ نشان داده است که در مقابل حملات متعدد کالیبر سوشیرو هوشینا دوام دارد و هیچ نشانه‌ای از رنج یا خستگی در او وجود نداشت.
  • بازسازی: کایجو شماره ۱۰ می‌تواند پس از ضربه خوردن یا زخمی شدن، خود را التیام بخشد.
  • غول شدن: با افزایش اندازه، این کایجو قدرت بسیار بیشتری به دست می‌آورد و سطح استحکام او نیز به بالاترین نقطه خود می‌رسد. او در این فرم قادر است بدون زحمت یکی از اعضای عالی‌رتبه نیروی دفاعی را به حالت دفاعی ببرد.
  • تغییر شکل: کایجو شماره ۱۰ می‌تواند زائده‌ها و حتی چشم‌هایی را در همه جای بدن خود رشد دهد.
  • شلیک پرتابه: این کایجو می‌تواند با تکان دادن انگشتان خود پرتابه‌هایی شلیک کند. شلیک‌های او به اندازه‌ای قدرتمند هستند که به ساختمان‌ها آسیب برساند.
  • کنترل کایجو: او می‌تواند به راحتی سایر کایجوها را به دلخواه کنترل کند و با استفاده از سیگنال سونار آن‌ها را هدایت کند.

دانستنی‌ها

  • کایجو شماره ۱۰ با مفهوم «شخصیتی عاشق جنگیدن» ایجاد شد، نوع شخصیتی که نائویا ماتسوموتو به آن علاقه دارد.
  • کایجو شماره ۱۰ ظاهری شبیه به سرچاقو (Knifehead)، یکی از قوی‌ترین کایجوهای فیلم حاشیه اقیانوس آرام دارد.
  • کایجو شماره ۱۰ اولین کایجو در تاریخ است که با کمال میل خواستار بود تا یک اسلحه باشد. در واقع، این اولین مورد سلاح دارای ادراک نیز هست.
  • بعد از اسلحه شدن، رابطه کایجو شماره ۱۰ با سوشیرو شبیه رابطه سیمبیوت ونوم با میزبانش ادی براک در مجموعه مارول بود؛ هم سوشیرو و هم ادی مجبور بودند بدن خود را با موجودی غیرانسانی و به شدت خشن به اشتراک بگذارند که که مشکلاتی را ایجاد می‌کرد، اما به بسیار قدرتمند است.
صفحات دیگر