ویکی جوجوتسو کایسن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جوجوتسو کایسن ۰: دبیرستان جوجوتسو

اشتراک‌گذاری

جوجوتسو کایسن ۰: دبیرستان جوجوتسو

Jujutsu Kaisen 0: Jujutsu High

جوجوتسو کایسن ۰: دبیرستان جوجوتسو - جوجوتسو کایسن

نویسنده

گگه آکوتامی

ناشر

جامپ گیگا

تاریخ انتشار

۲۸ آوریل ۲۰۱۷

جلد

۱

سبک

اکشن، فانتزی تاریک، فرا طبیعی

جوجوتسو کایسن ۰: دبیرستان جوجوتسو (Jujutsu Kaisen 0: Jujutsu High) یک مانگا به نویسندگی و تصویرگری گگه آکوتامی است که در جامپ گیگا منتشر شده است. اولین چپتر این مانگا در ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ و در شماره ۱ جامپ گیگا منتشر شد. این مانگا پیش‌درآمدی بر مجموعه اصلی جوجوتسو کایسن است.

یک فیلم انیمه اقتباسی با نام جوجوتسو کایسن ۰ از این مانگا تولید شده است.

داستان

روح دوست دوران کودکی یوتا اوکوتسو به نام ریتا، پس مرگ در یک حادثه رانندگی، به آزار دادن یوتا می‌پرداخت و او را نفرین کرده بود. روح ریتا دیگر آن دختر شیرینی که یوتا می‌شناخت نبود، بلکه یک روح نفرین‌شده بود که به عنوان موجودی هیولایی ظاهر می‌شد. یوتا که قادر به کنترل قدرت عظیم ریکا نبود، در جلوگیری از اتفاقات ناگوار ناشی از نفرینش درمانده بود. در نتیجه یوتا توسط جادوگران جوجوتسو که نگهبانانی مخفی برای برای مبارزه با ارواح نفرین‌شده بودند، دستگیر شد. یوتا آرزو داشت که در انزوای کامل بمیرد تا هیچ کس دیگری آسیب نبیند، اما ساتورو گوجو راهی متفاوت را پیش روی او گذاشت.

گوجو مسبب ورود یوتا به دبیرستان جوجوتسو شد، جایی که او در کنار سایر جادوگران مورد آموزش قرار گرفت تا بتواند ریکا را کنترل کند. یوتا به لطف ارتباط با دوستان جدیدش و جایگاهی در دبیرستان جوجوتسو پیدا کرده بود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد. او حتی با توانایی‌های خود کنار آمد و با آن هماهنگ شد. با این حال، او پس از پیشرفت در آموزش‌هایش به این موضوع پی برد که خطرات جهان جوجوتسو بسیار فراتر از ارواح شیطانی هستند.

شخصیت‌ها

صفحات دیگر