ویکی هورایزن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تیلدا ون در میر

اشتراک‌گذاری

تیلدا

Tilda

تیلدا ون در میر - هورایزن

نام واقعی

تیلدا ون در میر

تولد

حدود ۲۰۲۵

مرگ

۳۰۴۱ (۱۰۱۶ سالگی)

جنسیت

مونث

متحدان

بازیگر

کری-ان ماس (مدل و صدا)

تیلدا ون در میر (Tilda van der Meer) شخصیتی در Horizon Forbidden West است. او یک شخصیت پیچیده و مرموز با ارتباطی ویژه با گذشته‌ی دور است.

او با دکتر الیزابت سوبک در ارتباط بوده است، اگرچه آن‌ها پیش از رخداد طاعون فارو به مشکلاتی خوردند. عمیق‌ترین پشیمانی تیلدا این بود که یک هزاره پیش الیزابت را روی زمین رها کرد.

تاریخچه

تیلدا در قرن بیست و یکم در روتردام متولد شد و به سختی از حمله تروریستی سال ۲۰۳۳ جان سالم به در برد، حمله‌ای که طی آن هزاران نفر از جمله پدر و مادرش کشته شدند. بعدها نبوغ خود در هنر را با مهندسی کامپیوتر ترکیب کرد و برنامه‌ای با قبلیت تشخیص جعل‌های هنری را با دقت بی‌نظیر توسعه داد.

در نهایت، او این تکنولوژی را به مجموعه‌ای از برنامه‌های امنیتی گسترش داد و آن را به یک مجموعه اطلاعاتی با ارزش تبدیل کرد. در عرض چند سال، او خود را به یک کارگزار داده بالا-رده تبدیل کرد. در طول این مدت او با الیزابت سوبک در پاریس ملاقات کرد و به او نزدیک شد. رابطه‌ی آن‌ها بعدها بسیار نزدیک شد اما در نهایت شکسته شد.

در مقطعی سازمان فار زنیث که یک کنسرسیوم آینده‌نگر از ثروتمندترین و نخبگان جهان بود، از او استقبال کرد. تیلدا در زمینه پروژه زیرو داون با آن‌ها توافق کرد و سپس برای به دست آوردن یک نسخه از دیتابیس آپولو با الیزابت تماس گرفت.

در سال ۲۰۶۵ وقتی طاعون فارو شروع به از بین بردن حیات روی زمین کرد، تیلدا به همراه سایر زنیث‌ها به فضاپیمای اودیسی پیوست و به سیاره سیریوس فرار کرد.

صفحات دیگر