ویکی هری پاتر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نفرین‌های نابخشودنی

اشتراک‌گذاری

نفرین‌های نابخشودنی

Unforgivable Curses

نفرین‌های نابخشودنی - هری پاتر

ورد

آوادا کداورا (Avada Kedavra)
کروچو (Crucio)
امپریو (Imperio)

نوع

نفرین

حرکت دست

متفاوت

نور

سبز یا بی‌رنگ

تاثیر

مرگ آنی (آوادا کداورا)
درد طاقت فرسا (کروسو)
کنترل کامل (امپریو)

نفرین‌های نابخشودنی (Unforgivable Curses) سه تا از قوی‌ترین و شوم‌ترین طلسم‌های شناخته‌شده در دنیای جادوگران است که همچنین قوی‌ترین طلسم‌های تاریک موجود در جهان هستند. آن‌ها ابزار هنرهای تاریک هستند و برای اولین بار در سال ۱۷۱۷ به عنوان نفرین «نابخشودنی» طبقه‌بندی شدند، به طوری که استفاده از آن‌ها با سخت‌ترین مجازات‌ها روبرو شد. این سه نفرین شامل نفرین کشتار، نفرین کروسیاتوس و نفرین امپریوس می‌شود.

در دهه ۱۹۹۰، استفاده از هر یک از این سه نفرین بر روی همنوع، ماگل یا جادوگر منجر به حبس ابد در آزکابان بدون آزادی مشروط می‌شد، مگر اینکه فرد تحت تأثیر نفرین امپریوس باشد و شواهد کافی برای آن وجود داشته باشد. بسیاری از جادوگران تاریکی سعی کردند از همین بهانه برای جلوگیری از زندانی شدن خود، به ویژه پس از اولین جنگ جادوگران استفاده کنند. استثناهایی هم وجود داشته است، مثلا سولومون سالو به عنوان یک اورر از آن بر روی یک جادوگر تاریکی استفاده کرد، بدون اینکه هیچ عواقب قانونی به جز بازنشستگی را دریافت کند.

اوررها مجاز به استفاده از آن‌ها در طول اولین جنگ جادوگران بودند، و همین طور استفاده از آن‌ها در اوج جنگ جادوگران دوم تحت حکومت لرد ولدمورت، قانونی شد، اگرچه این مورد پس از مرگ ولدمورت لغو شد.

صفحات دیگر