بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ترور فیلیپس

اشتراک‌گذاری

ترور فیلیپس

Trevor Philips

ترور فیلیپس - GTA

نام‌ها و القاب

تی
باس
کاپیتین تی
تونی
ترو
آنکل تی
مرد دیوانه
ترور دیوانه

ملیت

کانادایی

محل تولد

کانادا

خانه

تریلر، خیابان زانکودو، سندی شورز، ونیلا یونیکورن، استرابری

خانواده

خانم فیلیپس (مادر)
رایان فیلیپس (برادر)

وابسته به

لامار دیویس
فرانکلین کلینتون
مایکل د سانتا
رون یاکوفسکی (قبلا)
دیو نورتون
فلوید هبرت (قبلا)
وید هبرت
برد اسنایدر (قبلا)
مارتین مادرازو (قبلا)
لستر کرست
دوین وستون (قبلا)
استیو هینز (قبلا)
وی چنگ (قبلا)
تائو چنگ (قبلا)
نیگل
خانم تورنهیل
مری-ان کویین

جنسیت

مذکر

نمایش در

Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online

صداگذار

استیون آگ

ترور فیلیپس (Trevor Philips) در کنار مایکل د سانتا و فرانکلین کلینتون یکی از سه شخصیت اصلی Grand Theft Auto V، و یک شخصیت اصلی در Grand Theft Auto Online است.

ترور یک مجرم و سارق سابق بانک با گذشته‌ای پیچیده است، کسی که بعدها شرکت شخصی خود به نام ترور فیلیپس انترپرایزس را تاسیس کرد و به تجارت مواد مخدر و قاچاق اسلحه در منطقه بلین پرداخت. رون یاکوفسکی و وید هبرت از دوستان او بودند که با شرکت او کار می‌کردند. همچنین قدیمی‌ترین و بهترین دوست او مایکل است که مرگ جعلی و کنار رفتنش از زندگی جنایی باعث شد تا ترور باور کند که او تقریبا ده سال پیش مرده است. ترور رفتاری کاملا بی‌پروا و بسیار پرخاشگرانه دارد، اما بسیار وفادار است و برای تمام نزدیکان خود احترام زیادی قائل است. داستان ترور پیرامون این موضوع است که چگونه اقدامات او برای خودش و دوستانش عواقب دارد و این که او چطور با اقدامات گذشته‌ی مایکل کنار می‌آید. همچنین در طول داستان ترور با قهرمان دیگر ماجرا یعنی فرانکلین دوست شده و تا حدی تجربه‌ی خود را با او به اشتراک می‌گذارد.

تاریخچه

پیش‌زمینه

ترور در کانادا و نزدیک به مرز ایالات متحده متولد و بزرگ شد. او حتی در دوران کودکی هم سابقه مسائل خشم و اقدامات خشونت‌آمیز را داشته است که همین موضوع تلاش او برای ورود به جامعه را سخت کرد. ترور همچنین به چگونگی کشتن حیوانات مختلف حتی در سال‌های اولیه زندگی خود اشاره کرده است.

ترور دوران کودکی ناخوشایندی داشت. پدرش از نظر جسمی از او سوء استفاده می‌کرد و مادرش هم فردی بدرفتار بود که ترور را «پسری بی‌فایده» قلمداد می‌کرد. پدر ترور در مقطعی از دوران کودکی‌اش، او را در یک مرکز خرید رها کرد. ترور همچنین یک برادر به نام رایان داشت که علاقه چندانی به او نداشت. رایان پیش از سال ۲۰۱۳ در یک «تصادف» درگذشته بود.

همان طور که خود ترور گفته است، او تحصیلات خود را رها کرده و از همین رو ممکن است فاقد برخی اطلاعات اساسی باشد؛ از جمله موقعیت روم باستان که او فکر می‌کرد بخشی از آمریکا بوده است. او همچنین اذعان کرده است که در گرامر هم مشکلاتی دارد نشانه‌گذاری‌ها را «فی‌البداهه» انجام می‌دهد. البته ممکن است او میزانی تحصیلات رسمی داشته باشد، چرا که در هنگام یک تعقیب و گریز اشاره کرد که در یک کلاس شبانه حقوق کیفری شرکت داشته است (البته این می‌تواند طعنه باشد). ترور از مهارت‌های ریاضی خوبی برخوردار است که وید نیز آن را تایید کرده است. وید در این باره گفته است که ترور در «اعداد» بسیار ماهر است، اگرچه این گفته او می‌تواند به دلیل هوش حتی پایین‌تر وید باشد. بعدها ترور در زندگی خود کشف کرد که استعداد خوبی در پرواز با جت دارد. او برای پرواز با هواپیماهای جنگی در نیروی هوایی ثبت نام کرد، اما چند روز قبل از پایان دوره‌اش و پیش از این که بتواند تبدیل به یک خلبان مجاز شود، توسط مسئول ارزیابی‌های روانشناختی رد شد و وضعیت روانی او ناپایدار شناخته شد.

اوایل زندگی جنایی

ترور پس از مرخص شدن از ارتش، تبدیل به یک راننده شد و مرتکب جنایات کوچکی در مرز شد و هدف خیلی خاصی هم در ذهن نداشت. او در مقطعی به لامار گفت كه پیش از سال ۱۹۹۳ و قبل از آشنایی با مايكل تاونلی، هيچگاه مرتكب جنايت سنگينی نشده است. خود ترور ادعا کرده است که پولی که برای این کار می‌گرفت خوب بود. ترور در طول یک حادثه با مایکل آشنا شد و از آن پس رابطه‌ی منسجم و مشارکت جنایی آن‌ها ایجاد شد.

در طی سال‌های بعد، مایکل پس از تشکیل خانواده، به عنوان یک جنایتکار احتیاط بیشتری به خرج می‌داد که همین موضوع باعث شد تا ترور او «نازک نارنجی» قمداد کند. مدتی بعد، ترور با برد اسنایدر آشنا شد که اغلب در سرقت‌ها با ترور و مایکل همدست می‌شد. مایکل و برد به یکدیگر اعتماد نداشتند، اما ترور آنچنان با برد مشکلی نداشت. مدتی بعد ترور در مورد محافظه‌کار شدن مایکل با برد صحبت کرد. سپس برد پیشنهاد داد که آن‌ها رابطه‌شان را با مایکل قطع کنند و خودشان با هم کار کنند، اما ترور قبول نکرد و به مایکل وفادار ماند.

ترور و مایکل شریک هم باقی ماندند تا این که نوبت به یک عملیات سرقت شوم در سال ۲۰۰۴ و در یانکتون شمالی رسید. نقشه در ابتدا نسبتا خوب اجرا شد تا این که ترور یک مامور امنیتی را کشت و آن‌ها مجبور شدند با پلیس‌ها مقابله کنند. متاسفانه راننده آن‌ها توسط پلیس کشته شد و نقشه به سمت شکست پیش رفت. مایکل علی‌رغم دور بودن از هلیکوپتری که انتظارشان را می‌کشید، اصرار داشت که آن‌ها به نقشه پایبند بمانند و به راه خود ادامه دهند. آن‌ها سپس توسط یک عامل FIB به نام دیو نورتون مورد شلیک قرار گرفتند که این موضوع باعث کشته شدن برد و «زخمی شدن» مایکل شد. ترور حاضر نشد دوستانش را پشت سر بگذارد و سعی کرد با پلیس مبارزه کند اما مایکل به او گفت که خودش را نجات دهد و ترور هم با بی‌میلی سرانجام فرار كرد.

پس از این سرقت ناموفق، ترور و مایکل هر دو به اشتباه فکر کردند که دیگری کشته شده است. با این حال ترور موفق به فرار از دست پلیس شده بود و با پنهان شدن در شهر روستایی سندی شورز، یک زندگی جدید را شروع کرده بود. او در آنجا به مواد مخدر اعتیاد پیدا كرد و یک امپراطوری جنایی را با شرکای تازه خود تاسیس کرد. این تجارت جدید شرکتی تحت عنوان ترور فیلیپس انترپرایزس بود که در زمینه قاچاق اسلحه، تولید و فروش مت آمفتامین کریستال تخصص داشت. ترور در زمان حضورش در سندی شورز با باندهای مختلفی مثل آزتكاس، برادران اونیل، و اعضای لاست ام‌سی ارتباط پیدا کرد.

صفحات دیگر