ویکی Ghost of Tsushima

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

استندآف (Standoff)

اشتراک‌گذاری
استندآف (Standoff)
جین در یک استندآف در برابر یک راهزن

استندآف‌ها (Standoffs) نبردهای ویژه‌ای در Ghost of Tsushima هستند. بازیکن می‌تواند پیش از ورود به قلمروهای مغولان و یا در هنگام نزدیک شدن به دشمنان بدون آنکه شناسایی شود، دشمنان را با یک استندآف مرگبار به چالش بکشد. این استندآف‌ها به نوعی گرفته شده از مبارزات سینمای سامورایی است.

مکانیزم

استندآف حالتی پویا است به طوری که جین می‌تواند انتخاب کند که چه زمانی با دشمنانش رو در رو شود. بعد از آن که بازیکن وارد یک استندآف شد، جین و حریفش در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، به این شکل که حریف سلاح خود را به کار می‌گیرد و جین برای حمله آماده می‌شود. در این زمان بازیکن باید دکمه مثلت را نگه دارد و در هنگام حمله‌ی حریف، دکمه را رها کند. در صورت زمان‌بندی درست، جین حریفش را با یک برش در جا می‌کشد.

با پیشروی بیشتر در بازی مکانیزم استنداف‌ها کمی دشوارتر می‌شود، به طوری که حریفان جین قادر هستند با ادای حمله کردن بازیکن را برای رها کردن دکمه گول بزنند. اگر بازیکن نتواند به درستی واکنش نشان دهد، حریف ضربه‌ای حیاتی را به جین وارد می‌کند.

استندآف‌ها محدود به یک حریف نیست و جین با تجهیز شدن به افسون‌ها، ارتقا‌ها، و زره می‌تواند دشمنان بیشتری را در یک استندآف از پای درآورد. 

صفحات دیگر