ویکی Devil May Cry

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جی.دی. موریسون (J.D. Morrison)

اشتراک‌گذاری

جی.دی. موریسون

J.D. Morrison

جی.دی. موریسون (J.D. Morrison) Devil May Cry

عنوان

دلال

گونه

انسان

وابسته به

Devil May Cry

پیشه

  • محقق
  • فروشگاه‌دار

جی.دی. موریسون (J.D. Morrison) شخصیتی است که در انیمه Devil May Cry: The Animated Series معرفی شد. او کسی است که بیشتر تقاضاهای کاری دانته را فراهم می‌کند، کاری که قبلا انزو فرینو انجام می‌داد. او همچنین به عنوان یک راننده فعالیت می‌کند و اغلب دانته را به محل مربوط به کارش می‌رساند. موریسون بر خلاف انزو فردی بسیار آرام است که ترسی از شیاطین پیرامونش نشان نمی‌دهد.

دانته همانند لیدی به موریسون مقداری پول بدهکار است هر چند میزان این بدهی هیچ وقت مشخص نشده است. با این حال موریسون علی‌رغم نبود اطمینان کامل برای پس گرفتن پولش همچنان به محیا کردن کار برای دانته ادامه می‌دهد. صرف نظر از این موضوع موریسون به عقیده‌ی دانته اعتماد کامل دارد و در شرایط سخت به هر درخواست او پاسخ می‌دهد، مثلا در قسمت آخر انیمه او به درخواست دانته تمام افراد درون یک هتل را تخلیه کرد تا دانته بتواند بدون تلفات با ابیگیل مبارزه کند.

موریسون یکی از مورد اعتمادترین افراد نزدیک به دانته است که هیچ قدرت فرا طبیعی ندارد اما او توانایی یافتن راه‌های سریع و هوشمندانه برای غلبه بر مشکلات را دارد.

با وجود این که موریسون ابتدا در انیمه به عنوان یک فرد سفیدپوست با سنی حدود ۳۰-۴۰ ساله نمایش داده شد اما او در بازی Devil May Cry 5 یک سیاه‌پوست بود که سنی حدود ۵۰ تا ۶۰ سال داشت. او فردی بود که V را برای انجام کاری به دانته معرفی کرد. او در انتهای بازی مالکیت Devil May Cry را به دست آورد و تریش و لیدی را برای رسیدگی به کاری اختصاص داد.

صفحات دیگر