ویکی Days Gone

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

شبه-نظامیان شهرستان دیشوتس

اشتراک‌گذاری

شبه-نظامیان شهرستان دیشوتس (Deschutes County Militia) یک جبهه آنتاگونیست در Days Gone هستند.

آن‌ها یک نیروی نظامی رسمی نیستند اما قوانین و درجه‌بندی همانند یک سازمان نظامی دارند. آن‌ها لباس‌های مختلفی به منظور استتار به تن می‌کنند اما یک یونیفرم رسمی ندارند. رهبر آن‌ها کلنل گرت است که کلاه لبه‌دار با درجه کلنلی بر سر دارد، با این حال روی پیراهن او چهار ستاره نقش بسته که در ارتش ایالات متحده نشان‌دهنده ژنرالی است.

آن‌ها از تاکتیک‌های «سیاست زمین سوخته» استفاده می‌کنند. این شبه-نظامیان با بریدن درخت‌ها و با استفاده از الوارهای آن‌ها دور پایگاه خود دیوار ایجاد می‌کنند. بریده شدن درخت‌های پیرامون به آن‌ها کمک می‌کند تا دید بهتری در برابر تهدیدهای نزدیک به خود داشته باشند. همچنین آن‌ها هر ساختمان یا بنای موجود را به آتش می‌کشانند تا فریکرها لانه‌ای برای ماندن در آن نداشته باشند.

بایگاه بزرگ آن‌ها در کریتر لیک حدود ۱۰۰ عضو دارد اما در مرکز فرماندهی آن‌ها حتی افراد بیشتری وجود دارد. با وجود افراد زیادی که به این گروه پیوسته‌اند اما اکثر آن‌ها هیچ تجربه نظامی ندارند و بیشتر برای داشتن غذا و یک سرپناه به این گروه شبه نظامی پیوسته‌اند.

این گروه خصومت بسیاری با NERO دارد، به طوری که بنا بر گفته اوبرایان یک ناحیه پرواز-ممنوع در حوالی کریتر لیک تعیین شده است و این موضوع ناشی از آرپی‌جی‌های شبه-نظامیان است. یک صدای ضبط شده نشان می‌دهد که آن‌ها زمانی به نیروهای NERO حمله کرده‌اند و تجهیزات، سلاح‌ها و افراد آن را ربوده‌اند. آن‌ها برای نقل مکان، از کامیون‌های رها شده گارد ملی استفاده می‌کنند.

اعضا

  • کلنل گرت - فرمانده
  • کاپیتان دریک کوری - فرمانده پایگاه DCM
  • کاپیتان/دکتر جیمینز - دکتر کمپ
  • ستوان ویور - مهندس شیمی
  • سرجوخه راسل
صفحات دیگر