ویکی Days Gone

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دیکن جان (Deacon St. John)

اشتراک‌گذاری

دیکن جان

Deacon St. John

دیکن جان (Deacon St. John) Days Gone

نام کامل

دیکن اس‌تی. جان

نام مستعار

دیک

ملیت

آمریکایی

خانواده

وابسته به

پیشه

  • مجری باشگاه موتورسواری مانگرل (قبلا)
  • جایزه بگیر
  • مزدور

وسیله نقلیه

موتور سیکلت

دیکن لی اس‌تی. جان (Deacon Lee St. John) همچنین با نام دیک خطاب می‌شود، شخصیت اصلی بازی Days Gone است.

او عضو سابق باشگاه موتورسواری مانگرل است که حالا در منطقه آلوده شده شمال غربی پسیفیک زندگی می‌کند. او برای بقا به عنوان یک جایزه‌بگیر/مزدور فعالیت می‌کند.

تاریخچه

دیکن در شهرک Farewell ایالت اورگن متولد شد. در مورد کودکی او اطلاعات کمی وجود دارد اما او در جوانی به خدمت ارتش ایالات متحده در آمد و در قالب لشکر دهم کوهستان برای ماموریت به افعانستان فرستاده شد.

پس از پایان خدمت، دیکن به ایالات متحده بازگشت. او به عنوان یک مکانیک مشغول به کار شد و برای فردی به نام جک شروع به کار کرد. جک رئیس دسته اصلی باشگاه موتورسواری مانگرل بود و به دیکن پیشهاد عضویت در باشگاه را داد که دیکن نیز با روی خوش آن را پذیرفت. او در این مقطع با عضو دیگر باشگاه یعنی ویلیام بوزر گری رابطه‌ای صمیمانه پیدا کرد.

در یک روز که دیکن در حال موتورسواری بود، او با زنی روبرو شد که ماشینش خراب شده بود. دیکن به بهانه پرسیدن آدرس به او نزدیک شد اما وقتی آن زن اظهار بی‌اطلاعی کرد دیکن نیز راه خودش را در پی گرفت. با این حال دیکن لحظاتی بعد دوباره بازگشت تا به او پیشنهاد سوار شدن بر موتور را بدهد، پیشنهادی که مورد قبول واقع شد و آن زن خودش را سارا معرفی کرد.

آن‌ها یک گفتگوی کوتاه با یکدیگر داشتند و مشخص شد که سارا یک گیاه‌شناس است که به تازگی به این ناحیه آمده است. در هنگام راندن در جاده آن‌ها نزدیک بود توسط یک خودرو از جاده خارج شوند. کمی بعد سارا با آزمایشگاه خود تماس گرفت و در مورد وضعیت ماشین به آن‌ها توضیح داد. دیکن او را به محل ماشین بازگرداند تا جرثقیل به آنجا برسد. وقتی خودروی مذکور رسید آن‌ها متوجه شدند که این افراد همان‌هایی هستند که در جاده مشکل‌ساز شده بودند. دیکن با آن‌ها درگیر شد اما تعداد آن‌ها بیشتر بود و او مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در همین زمان سارا با برداشتن تفنگ دیکن و شلیک گلوله‌ای به نشانه‌ی اخطار دیکن را نجات داد. پس از این ماجرا دیکن و سارا وارد رابطه‌ای عاشقانه شدند.

در مقطعی دیگر، یک عضو دیگر از باشگاه مانگرل به نام جسی ویلیامسون به خاطر جرمی نامشخص از گروه طرد شده بود و بنا بر قوانین باشگاه می‌بایست تتوی پشت بدنش را پاک می‌کرد، به این ترتیب دیکن در نگه داشتن جسی کمک کرد و جک تتوی مذکور را با آتش سوزاند.

صفحات دیگر