ویکی مرد اره ای

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دنجی

اشتراک‌گذاری

دنجی

Denji

دنجی - مرد اره ای

نام به ژاپنی

デンジ

نام مستعار

چینسا من/مرد اره ای
قهرمان جهنم

گونه

انسان (قبلا)
شیطان (موقت)

جنسیت

مذکر

سن

۱۶ (تا چپتر ۷۹)
۱۷

تولد

۱۹۸۰

پیشه

چوب‌بر (قبلا)
دانش‌آموز دبیرستان
قهرمان ملی

وابسته به

یاکوزا (قبلا)
شکارچیان شیطان امنیت عمومی (قبلا)
- دسته ویژه ۴ توکیو
دبیرستان شرقی چهارم

بستگان

پدری بی‌نام
نایوتا (خواهرخوانده)

قراردادهای شیطانی

شیطان اره برقی
شیطان خون

صداپیشه

کیکونوسوکه تویا
مارینا اینوئه (کودکی)

دنجی (Denji) شخصیت اصلی مجموعه مانگای چینسا من است. او یک پسر جوان است که بدهی‌های پدرش از یاکوزا را به ارث برده است. او پس از ملاقات با پوچیتا، تبدیل به یک شکارچی شیطان برای یاکوزاها شد تا بدهی‌های خود را تسویه کند. هنگامی که یاکوزا تحت کنترل یک شیطان به او خیانت کرد، او جان خود را از دست داد اما پوچیتا جایگزین قلب او شد و با او ترکیب شد. اکنون طنابی روی سینه دنجی وجود دارد که او با کشیدن آن تبدیل به مرد اره ای می‌شود. پس از آشنایی با ماکیما، او به عنوان یک شکارچی شیطان به استخدام امنیت عمومی درآمد.

شخصیت

دنجی به دلیل زندگی در فقر شدید قادر به تحصیل و حضور در اجتماع نبود، و از این رو فردی گستاخ و ساده لوح است. شخصیت او به شکلی تقریبا کودکانه بی‌ادبانه و خشن است. با این حال او نسبت به افراد دیگر احساس همدلی خوبی دارد و مایل است تا جایی که می‌تواند کسانی که در معرض خطر هستند را نجات دهد، که این نشان می‌دهد او با وجود کاستی‌هایش فردی مهربان است. در حالی که دنجی لزوما دارای هوش بالایی نیست اما او می‌تواند ایده‌های هوشمندانه‌ای را برای از بین بردن شیاطین داشته باشد، مانند آتش زدن خود و استفاده از نور ساطع شده برای تضعیف کردن حریف.

دنجی پس از تبدیل شدن به یک شکارچی شیطان در امنیت عمومی و برآورده شدن نیازهای اولیه خود، مطمئن نبود که در زندگی چه می‌خواهد. او برای برطرف کردن برخی از نیازهایش حاضر است ماموریت‌های خطرناک را بپذیرد. دنجی همچنین از عدم همدلی خود پس از تغییر شکل دادن می‌ترسد و از بی‌احساس شدن می‌ترسد.

زمانی که دنجی به شکل شیطانی خود تغییر شکل می‌دهد، فردی بسیار بی‌رحم، تهاجمی، تشنه به خون و سادیست می‌شود و از کشتن شیطان‌ها لذت می‌برد. او همچنین شوخ‌طبعی خاص و طعنه‌آمیزی دارد. اولین باری که او به شکل هیبریدی خود تبدیل شد، برایش جالب بود که می‌تواند با کشتن همه اعضای یاکوزا که به زامبی تبدیل شده بودند، بدهی خود را بپردازد.

با پیشروی داستان آشکارتر می‌شود که دنجی از نظر عاطفی آسیب دیده است و از اینکه احساس عشق کند و کسی او را دوست داشته باشد ناامید است. تماشای مرگ یکی از همکاران او کافی بود تا او خود را کاملا مطیع ماکیما شود و اساسا شخصیت و وضعیت روحی خود را پاک کند.

توانایی‌ها

قدرت‌های فیزیکی

  • تحمل تقویت‌یافته: دنجی حتی در شکل انسانی خود تحمل درد بسیار زیادی دارد. او حتی پس از بریده شدن یا منفجر شدن چندین قسمت از بدنش می‌تواند هوشیار بماند.

قدرت‌های ترکیبی

  • دگرگونی ترکیبی: دنجی با کشیدن بندی از سینه‌اش بیرون آمده، می‌تواند به یک شیطان اره برقی تشنه به خون تبدیل شود. دنجی برای استفاده از توانایی‌هایش به خون نیاز دارد، بنابراین اگر به اندازه کافی خون نداشته باشد، نمی‌تواند کاملا متحول شود ولی همچنان می‌تواند اره‌های برقی را آشکار کند اما آن‌ها بسیار کوتاه‌تر و ضعیف‌تر هستند. مشخص شده است که این توانایی نتیجه قرارداد او با پوچیتا است. پوچیتا در ازای داشتن یک «زندگی عادی» به قلب دنجی تبدیل شد.
    • تقویت قدرت
    • تقویت پایداری
    • تقویت استقامت
    • آشکارسازی اره برقی
  • دگرگونی شیطانی: دنجی به واسطه‌ی قراردادش با پوچیتا به یک شیطان کامل تبدیل شد. در این فرم، پوچیتا سرعت و قدرت باورنکردنی را به نمایش می‌گذارد و به راحتی چندین شیطان-هیبریدی را در عرض چند ثانیه شکست می‌دهد.
  • مصرف خون: دنجی می‌تواند تقریبا از هر آسیب کشنده‌ای به طور کامل بهبود یابد، و در برخی موارد پس از مرگ هم بهبود می‌یابد، البته تا زمانی که مقدار کافی خون مصرف کند.
    • جاودانگی تقریبی: دنجی به دلیل ترکیبی بودن، جاودانه و تقریبا غیرقابل کشتن است. او می‌تواند از تیراندازی و پرتاب شدن از ساختمان‌ها جان سالم به در ببرد و انواع جراحات را تحمل کند. حتی اگر بمیرد، پس از کشیده شدن بند را روی سینه‌اش بکشد او می‌تواند در شرایط عالی به زندگی بازگردد.

قراردادهای شیطانی

  • قرارداد شیطان اره برقی: شیطان اره برقی در ازای داشتن یک زندگی عادی به قلب دنجی تبدیل شد و دنجی را به یک دورگه تبدیل کرد. تمام توانایی‌های ترکیبی او از این قرارداد سرچشمه می‌گیرد.
  • قرارداد شیطان خون: پاور در ازای یافتن شیطان خون تناسخ یافته و دوستی با او، تمام خون خودش را برای احیای دنجی داد.
    • اره برقی خونین: دنجی به لطف خون پاور می‌تواند یک اره برقی از خون پاور را آشکارسازی کند.
صفحات دیگر