ویکی مرد اره ای

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آرک‌های داستان

اشتراک‌گذاری

چینسا من

Chainsaw Man

آرک‌های داستان - مرد اره ای

نویسنده

فوجیموتو تاتسوکی

تاریخ انتشار

۳ دسامبر ۲۰۱۸ - ۱۴ دسامبر ۲۰۲۰ (بخش ۱)
۱۳ جولای ۲۰۲۲ - ؟ (بخش ۲)

تعداد جلدها

+۱۲

سبک

اکشن، فانتزی تاریک، کمدی

این صفحه شامل فهرست تمام آرک‌های داستان مجموعه‌ی مانگای چینسا من (مرد اره ای) است. این مجموعه در حال حاضر شامل دو حماسه اصلی است که حماسه اول با هشت آرک پایان یافته است.

بخش ۱ - حماسه امنیت عمومی

آرک مقدمه / Intro arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۴ (۱-۴)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ۲ (۱-۲)

در مقطعی دنجی با شیطان اره برقی یعنی پوچیتا آشنا شد و جان او را نجات داد، بنابراین این دو با هم دوست شدند و برای کسب درآمد مشغول شکار شیطان شدند. در یکی از این موارد، کارمندی که توسط شیطان زامبی دستکاری شده بود آن‌ها را فریب داد و در نهایت دنجی کشته شد. پوچیتا برای نجات جان دنجی تبدیل به قلب او شد و دنجی به مرد اره ای تبدیل شد و شیطان زامبی و زامبی‌هایش را سلاخی کرد. کمی بعد ماکیما که عضوی بالا-رده در سازمان شکارچیان شیطان در امنیت عمومی بود در صحنه حاضر شد و متوجه خاص بودن دنجی شد و او را به تیم خود افزود. دنجی پس از رسیدن به توکیو، با یک شکارچی دیگر به نام آکی هایاکاوا همکار شد که در ابتدا با هم مشکل داشتند. سپس یکی دیگر از اعضای تیم به نام پاور معرفی شد که یک دختر ماجین بود که او نیز ماموریت‌هایی را با دنجی انجام داد.

آرک شیطان خفاش / Bat Devil arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۸ (۵-۱۲)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ۲ (۲-۵)
آرک‌های داستان

دنجی با پاور همراه شد و آن‌ها در شهر شروع به گشت‌زنی کردند، و پس از مدتی پاور یک شیطان خیار دریایی را سلاخی کرد. بعدا پاور فاش کرد که گربه‌اش توسط یک شیطان ربوده شده است و ماکیما قبل از اینکه بتواند گربه‌اش را نجات دهد او را به خدمت گرفته است. سپس دنجی با یک انگیزه شخصی با او توافق کرد تا گربه‌اش را نجات دهد.

سپس پاور دنجی را به سمت شیطانی که گربه‌اش را گرفته بود هدایت کرد، اما در نقطه‌ای پاور او را به شیطان خفاش ارائه داد تا گربه‌اش را پس بگیرد. سپس شیطان خفاش مقداری از خون دنجی را نوشید و بازوی او را دوباره بازسازی شد. سپس این شیطان به جای اینکه گربه را برگرداند، آن را به همراه پاور خورد. هنگامی که این شیطان سعی کرد تا پرواز کند و به شهروندان حمله کند، دنجی پای او را گرفت و به مرد اره ای تبدیل شد تا با او مبارزه کند. او به سرعت دست شیطان خفاش را دوباره برید. شیطان خفاش سعی کرد با او مقابله کند و دنجی را منفجر کرد، اما دنجی توانست دوباره بلند شود و به مبارزه با او ادامه دهد. دنجی به برش زدن شیطان خفاش ادامه داد تا اینکه او را کشت و پاور و گربه‌اش میوی را نجات داد. در این لحظه شیطان زالو ظاهر شد و به دنجی حمله کرد. دنجی به دلیل از دست دادن خون نتوانست به عنوان مرد اره ای تبدیل شود، اما همچنان به مبارزه با شیطان زالو پرداخت. هنگامی که دنجی در شرف شکست بود و توسط شیطان زالو خورده شد، و سپس آکی هایاکاوا از راه رسید و از شیطان روباه خود برای خوردن شیطان زالو و نجات دنجی استفاده کرد.

وقتی دنجی در بیمارستان از خواب بیدار شد، آکی در حال بازجویی از او بود تا از وقایع رخ داده مطلع شود، که دنجی از پاور حمایت کرد. در مقطعی ماکیما در مورد شیطان تفنگ و اقداماتش توضیح داد، و گفت که چطور با یافتن تکه‌هایی از گوشت او، می‌توان او را ردیابی کرد.

آرک شیطان ابدیت /  Eternity Devil arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۹ (۱۳-۲۱)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ۳ (۵-۷)
آرک‌های داستان

دسته ویژه ۴ طی ماموریتی به هتل مورین رفتند در آنجا، در طبقه ۸ این هتل گرفتار شدند به طوری که قادر نبودند از این طبقه خارج شوند. مدتی بعد شیطان ابدیت شروع به صحبت کردن با آن‌ها کرد و به آن‌ها گفت که اگر دنجی را به او بدهند، او آن‌ها را از هتل خارج خواهد کرد. پس از آن کوبنی سعی کرد به دنجی حمله کند اما توسط هیمنو و آکی خنثی شد. در نهایت درگیری‌های ایجاد شده در گروه باعث شد تا دنجی خودش را تسلیم شیطان ابدیت کند تا توسط او خورده شود.

دنجی توسط شیطان ابدیت خورده شد اما کمی بعد به عنوان مرد اره برقی ظاهر شد و شروع به مبارزه با او کرد. همانطور که دنجی به سرعت خون زیادی از دست می داد، اره برقی او نیز جمع شد، بنابراین او خون شیطان ابدیت را نوشید تا دوباره اره‌ها ظاهر شوند.

سه روز بعد، دنجی هنوز در حال مبارزه با شیطان ابدیت بود، در حالی که گروه واقعا احساس خستگی می‌کرد. با آشکار شدن نقطه ضغف شیطان ابدیت سرانجام او توسط دنجی کشته شد.

آرک کاتانا من / Katana Man arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۱۸ (۲۲-۳۹)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟
آرک‌های داستان

تمام اعضای بخش ویژه توسط سرسپردگان شیطان تفنگ مورد حمله قرار گرفتند و تقریبا همه آن‌ها کشته شدند. در همان زمان دنجی، پاور، هیمنو و آکی هایاکاوا در یک رستوران مشغول خوردن غذا بودند که کاتانا من در آنجا حضور یافت. کاتانا من قبل از شلیک به سر دنجی و تیراندازی به دیگران، ارتباط خود با دنجی را توضیح داد. سپس آکی وارد درگیری با او شد و زنی به نام ساواتری نیز به کمک کاتانا من آمد. هیمنو که تیر خورده بود و در حال مرگ بود، تصمیم گرفت تا تمام وجودش را به شیطان شبح خودش بدهد تا در مقابل مرد کاتانایی مبارزه کند. هنگامی که شیطان شبح در حال پیروزی بر مرد کاتانا بود، ساواتری از شیطان مار خود را برای خوردن شیطان شبح استفاده کرد. در آخرین لحظات هیمنو بند بدن دنجی را کشید و او را به مرد اره ای تبدیل کرد. همانطور که آنها دعوا می کنند، سرسپردگان بیشتری ظاهر می شوند که به سمت دنجی تیراندازی می کنند. دنجی سعی کرد از سرسپردگان حاضر به عنوان سپر استفاده کند اما کاتانا من که اهمیتی برای این افراد قائل نبود، هر دوی دنجی و آن فرد را برش داد و مبارزه تمام شد.

در همین زمان، قطار ماکیما به کیوتو رسید. او با درک وضعیت از جان ۳۰ مجرم و توانایی خود برای له کردن سرسپردگان شیطان تفنگ استفاده کرد و تنها ساواتری و کاتانا من را زنده گذاشت و سپس به سمت توکیو رفت. ساواتری و کاتانا من سعی کردند همچنان ماموریت خود را به پایان برسانند و نیمه بالایی بدن دنجی را بگیرند، اما سپس کوبنی هیگاشیاما ظاهر شد. مرد کاتانا که خسته شده بود و قادر به تغییر شکل نبود شروع به تیراندازی به سمت او کرد و ساواتری نیز از شیطان مار خود استفاده کرد، اما کوبنی موفق شد بازوی مرد کاتانا را بریده و تفنگ او را بگیرد و سپس به پشت او شلیک کند. ساواتری که متوجه شد نمی‌تواند پیروز شود، کاتانا من را گرفت و با یک ون فرار کرد.

پس از آرام شدن اوضاع، دنجی و پاور با توصیه ماکیما تحت آموزش کیشیبه، شکارچی شیطان از دسته ویژه ۱ قرار گرفتند. از آنجایی که پاور نیمه-جاودانه و دنجی جاودانه بود، آموزش کیشیبه وحشیانه بود و دائما این دو کشته می‌شدند. در این زمان مرد کاتانا و ساواتاری نیز در حال آماده سازی دفاع خود در برابر حمله دسته ویژه ۴ بودند و برای این منظور تعداد زیادی زامبی را در طبقه پایین ساختمانی نگهداری می‌کردند.

با حمله جدید دسته چهارم، زامبی‌ها به سرعت توسط گروهی از شیاطین اعزام شدند. آکی به داخل ساختمان رفت و با ساواتری روبرو شد که شیطان شبح را برای حمله به او احضار کرده بود. آکی با یاد هیمنو، بدون ترس با این شیطان روبرو شد. او به کمک کوبنی سرانجام موفق به جدا کردن سر او از بدنش شد.

آرک دختر بمبی / Bomb Girl arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۱۳ (۴۰-۵۲)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟

دنجی با یک دلبستگی عاشقانه جدید روبرو می‌شود که این مورد از چیزی که او انتظار داشت جنبه‌ی انفجاری بیشتری است.

آرک قاتلان بین‌المللی /  International Assassins arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۱۸ (۵۳-۷۰)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟

بعد از پخش اخباری از دنجی، او تبدیل به هدف تعدادی از افراد می‌شود.

آرک شیطان تفنگ / Gun Devil arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۹ (۷۱-۷۹)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟

تمایلات دنجی باعث می‌شود تا او خود را برای نبرد کردن علیه شیطان تفنگ محک بزند.

آرک شیطان کنترل / Control Devil arc

  • تعداد چپترهای مانگا: ۱۸ (۸۰-۹۷)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟

وقتی دنجی اندوهگین برای تسلی خاطر به ماکیما مراجعه می‌کند، انگیزه‌های پنهان ماکیما آشکار می‌شود.

بخش ۲ - حماسه آکادمی

آرک شیطان جنگ / War Devil arc

  • تعداد چپترهای مانگا: +۱۱ (۹۸-؟)
  • تعداد قسمت‌های انیمه: ؟

بعد از این که یک دبیرستانی به نام آسا میتاکا تبدیل به میزبان یورو یا همان شیطان جنگ می‌شود، آسا دستور می‌گیرد تا مرد اره برقی را به منظور دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای پیدا کند و بکشد.

صفحات دیگر