ویکی کسلوانیا

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

قاتل خون‌آشام (شلاق)

اشتراک‌گذاری

قاتل خون‌آشام

Vampire Killer

قاتل خون‌آشام (شلاق) - کسلوانیا

نوع

شلاق

کاربران

اعضای خانواده بلمونت
راینهارت اشنایدر
جان موریس
جاناتان موریس

قاتل خون‌آشام (Vampire Killer) که همچنین با نام شلاق مقدس یا شلاق جادویی شناخته می‌شود، شلاقی افسانه‌ای است که توسط چندین تن از قهرمانان قبیله بلمونت در مجموعه کسلوانیا استفاده شده است.

تاریخچه

این شلاق در اصل یک سلاح جادویی کم‌قدرت بود که قبل از Castlevania: Lament of Innocence توسط رینالدو گاندولفی با کیمیاگری ساخته شد و با نام شلاق کیمیاگری شناخته می‌شد. پس از مرگ سارا ترانتول، نامزد لیون بلمونت، این سلاح به یک سلاح بسیار قوی‌تر تبدیل شد. سارا که به طور مرگباری نفرین شده بود، مجبور شد تا با کمال میل خود را قربانی کند تا شلاق را تبدیل به سلاحی برای شکست دادن خون‌آشام‌های قدرتمند کند. در واقع شلاق برای باز کردن پتانسیل واقعی خود به روحی مشتاق و در عین حال آلوده نیاز داشت.

این شلاق نه تنها برای خون‌آشام‌ها، بلکه برای هر شیطانی آسیب‌زا است. حتی گریم ریپر که خود مرگ بود با این شلاق آسیب دید. لیون در پایان Lament of Innocence گفت: «من این قدرت را دارم که همه چیز مربوط به خون‌آشام‌ها را نابود کنم. اگرچه شما قدرت‌های خدایی دارید، اما از این قاعده مستثنی نیستید.» حتی موجودات قدرتمندی که به عنوان خدا در نظر گرفته می‌شدند، از آسیب این شلاق در امان نبودند. از آنجایی که شلاق با کیمیاگری ساخته شده است، تبدیل شدن آن از یک شلاق چرمی به یک شلاق زنجیر می‌تواند قابل توضیح باشد.

قاتل خون‌آشام اولین بار در سال ۱۴۷۶ توسط ترور بلمونت و برای نابودی دراکولا استفاده شد. پس از آن، تا قرن هجدهم این شلاق در میان نسل‌های خانواده بلمونت منتقل شد تا اینکه به مالکیت ریچر بلمونت درآمد. پس از شکست دراکولا از پسرش، آلوکارد که در سال ۱۷۹۷ رقم خورد، قاتل خون‌آشام ناپدید شد و وظیفه‌ی مقابله با دراکولا توسط سازمان‌هایی چون اکلیسیا (Ecclesia) دنبال شد. اگرچه محل دقیق شلاق برای مدت طولانی ناشناخته بود، اما مشخص شد که این شلاق توسط ریچر بلمونت به قبیله موریس داده شده است تا از آن محافظت کنند تا روزی که دوباره بلمونت‌ها ظهور پیدا کنند و آن را پس بگیرند.

قاتل خون‌آشام در نهایت در سال ۱۹۹۹ به بلمونت‌ها بازگشت و جولیوس بلمونت آن را در قلعه دراکولا مهر و موم کرد تا روح دراکولا را تضعیف کند. جولیوس شلاق را در جریان حوادث سال ۲۰۳۵ بازیابی کرد و از آن علیه سوما کروز استفاده کرد. جولیوس در جریان حوادث سال ۲۰۳۶ دوباره از شلاق استفاده کرد.

صفحات دیگر