بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ماریا رنارد (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

ماریا رنارد

Maria Renard

ماریا رنارد (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

نقش

انقلابی
جادوگر

گونه

انسان

جنسیت

مونث

خاستگاه

ماشکول، فرانسه

سن

۱۶

سلاح

توانایی

احضار کردن فمیلیرها
مهارت شمشیرزنی

اولین نمایش

بستگان

ترا (مادر)
ریچر بلمونت (برادرخوانده)

شریک‌ها

انت (دوست)
ژاک (متحد)

صداپیشه

پیکسی دیویس

ماریا رنارد (Maria Renard) شخصیت و قهرمان اصلی سریال انیمیشن نتفلیکس، کسلوانیا: نوکتورن است. ماریا یک انقلابی جوان و جادوگری با قدرت احضار فمیلیر (Familiar)، و دختر ترای سخنران است. در طول انقلاب فرانسه، او به برادرخوانده‌اش ریچر و انت جادوگر ملحق شد تا در ماموریتی برای متوقف کردن مسیح خون‌آشام‌ها یعنی ارزبت بتری مشارکت داشته باشد.

تاریخچه

ماریا در ماشکول به دنیا آمد و دختر ترا، یک سخنران روسی، و امانوئل، کشیش شهر است. وقتی او شش ساله بود، مادرش ریچر بلمونت را را به فرزندی پذیرفت و به این ترتیب ریچر و ماریا خواهر و برادری بسیار نزدیک به هم شدند. در طول سال‌های بعدی، ماریا متوجه شد که یک جادوگر است و می‌تواند با استفاده از طلسم‌های جادویی خود فمیلیرها را احضار کند.

در طول انقلاب فرانسه، ماریا یک رهبر انقلابی شد و جلساتی را در خارج از شهر ترتیب داد تا همسایگان خود را متقاعد کند که برای تغییر کشور و داشتن زندگی بهتر باید علیه سلطنت و مقامات عالی مبارزه کنند.

شخصیت

ماریا یک رهبر ذاتی با اخلاقیات قوی و دختری صبور و شجاع است که با نابرابری در کشورش مبارزه می‌کند. او به همراه ریچر و گروه کوچکی از شکارچیان خون‌آشام، علیه نخبگان خون‌آشام مبارزه می‌کند. او معصومیتی را که در خط زمانی بازی‌های اصلی داشت را ندارد، اما وفاداری او به هموطنانش و نترس بودنش در برابر خطرات ثابت باقی مانده است.

او وفاداری باورنکردنی به هموطنان خود دارد و در برابر تهدیدات بی‌باک است. او همچنین می‌تواند در مواقعی دمدمی مزاج باشد، مانند زمانی که ابوت امانوئل را مسخره می‌کرد، و همین طور زمانی که ریچر را در مقابل دیگران ناچیز شمارد، اگرچه واقعا او را دوست دارد و از او مراقبت می‌کند. ماریا همچنین رابطه بسیار نزدیکی با مادرش، ترا دارد و اگرچه از او به خاطر پنهان‌کاری حقیقت در مورد پدر واقعی‌اش عصبانی شد، اما به دلیل عشق بی‌حد و حصری که به او دارد، به سرعت او را بخشید.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

قدرت‌ها

  • جادو: ماریا یک کاربر جادوی بسیار قوی است و با وجود سن کمش، یک جادوگر بسیار با استعداد و قدرتمند است. در حالی که در ابتدا او برای مهار گروه‌های بزرگ خون‌آشام‌ها و موجودات شب مشکل داشت، اما با کسب تجربه بیشتر در نبردها ثابت کرد که می‌تواند آن‌ها را با سهولت بیشتری شکست دهد.
    • احضار: ماریا می‌تواند با استفاده از طلسم‌های جادویی خود حیوانات فمیلیر را فرا بخواند. در حال حاضر، او قادر موجوداتی مثل پرندگان، موجودی گربه-ماننده و لاک پشت را احضار کند. هنگامی که موجود انتخابی او احضار شود، ماریا می‌تواند با حرکات انگشتان و دستان خود به آن‌ها فرمان دهد.

توانایی‌ها

  • تحمل بالا و آمادگی جسمانی: ماریا فردی تیزهوش، تسلیم ناپذیر و انعطاف پذیر است که می‌تواند با انبوهی از خون‌آشام‌ها در نبرد مقابله کند و با سهولت نسبی از حملات سریع دشمنان کنار رود. ماریا همچنین نسبت به هر دختری در سن و سال خودش مقاومت فیزیکی بیشتری دارد.
  • مهارت در کار با سلاح: اگرچه ماریا معمولا استفاده از حیوانات فمیلیر را ترجیح می‌دهد، اما او در استفاده از شمشیر و چاقو نیز بسیار ماهر است و قادر است گروهی از خون‌آشام‌ها را مهار کند و بکشد.
صفحات دیگر