بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ریچر بلمونت (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

ریچر بلمونت

Richter Belmont

ریچر بلمونت (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

نقش

شکارچی خون‌آشام

گونه

انسان

جنسیت

مذکر

سن

۱۹

وابسته به

سلاح

شلاق
جادو
شمشیر کوتاه
چاقو

توانایی

کنترل عنصرها
تخصص در نبرد
استراتژیست

اولین نمایش

بستگان

لیون بلمونت (جد)
جوست بلمونت (پدربزرگ)
لیدی بلمونت (مادربزرگ)
ترا (مادر خوانده)
ماریا رنارد (خواهرخوانده)

شریک

انت (متحد)

صدپیشه

ادوارد بلومل
بنجامین پلسالا (کودکی)

ریچر بلمونت (Richter Belmont) شخصیت اصلی سریال انیمیشن کسلوانیا: نوکتورن از تنفلیکس است.

تاریخچه

ریچر اولین بار در سن ۱۰ سالگی در حالی که با مادرش جولیا در حال رفتن به سمت بندر بود دیده شد. او از مادرش پرسید که چرا مجبور است برای با «خاله» ترا برود. جولیا او را در آغوش گرفت و به او گفت که شرایط برای او امن نیست و این که از این بابت متاسف است. در همین حین اولروکس خون‌آشام از راه رسید تا جولیا بکشد. ریچر این خون آشام را مسخره کرد و به او گفت که مادرش او را خواهد کشت، و اولروکس در پاسخ گفت که بسیاری تلاش کرده‌اند اما هیچ کدام موفق نشده‌اند. سپس نبردی در گرفت و جولیا برای لحظه‌ای دست برتر را به دست آورد، اما پس از آن ریچر سعی کرد مداخله کند که اوضاع به نفع اولروکس چرخید. جولیا قادر شد یک طلسم آتش قدرتمند را اجرا کند و صدای اولروکس از شدت درد به گوش رسید، اما سپس این خون‌آشام به فرم مار-مانند خود تبدیل شد و جولیا را زمین‌گیر کرد و کشت. وقتی اولروکس از روی جسد مادر ریچر گذشت و به او نزدیک شد، ریچر وحشت‌زده بود. اولروکس زانو زد و به او گفت که مادرش را فقط برای انتقام کشته است، چرا که کسی که دوست داشته را کشته است. اولروکس سپس عهد کرد که روزی ریچر را نیز بکشد و سپس آنجا ترک کرد. ریشتر شلاق مادرش را برداشت و به سمت اسکله دوید و سوار کشتی شد.

۹ سال بعد، زمانی که ریچر ۱۹ ساله بود، او در جنگلی به سخنرانی خواهرخوانده‌اش ماریا رنارد درباره انقلاب گوش می‌داد. او حالا یک شکارچی خون‌آشام بود که در تقابلی با یک دسته خون‌آشام از زبان آن‌ها شنید که به زودی «مسیح خون آشام» ظهور می‌کند.

شخصیت

مرگ مادرش در کودکی یک زخم روحی بزرگ را بر او به جا گذاشت که تا بزرگسالی همراهش بود. او که در ابتدا فردی ترسو و تنها بود اما در نهایت با آسیب روحی خود کنار آمد و آن را به انگیزه‌ای برای نشان دادن همدلی و محافظت از مردم بی‌گناه در برابر خون‌آشام‌ها تبدیل کرد. اگرچه ریچر نسبت به گذشته‌اش حساس است و درجاتی از آسیب‌پذیری عاطفی دارد، اما قبل از هر چیزی او به اصل و نسب خود افتخار می‌کند. او نمی‌ترسد که خود را در موقعیت‌های خطرناک و ناامیدکننده بیندازد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

قدرت‌ها

  • جادو: ریچر به عنوان یکی از نوادگان سایفا بلنادس، جادوگری قدرتمند با توانایی کنترل عناصر است. پس از ضربه روحی ناشی از مرگ مادرش، او این توانایی را از دست داد. با این حال، پس از مکالمه با پدربزرگش، جوست، او دوباره موفق به بیدار کردن پتانسیل کامل جادوی خود شد. اکنون او می‌تواند از جادوی خود به صورت تهاجمی و تدافعی در حین مبارزه استفاده کند و حتی آن را با حملات شلاقی خود ترکیب کند.
    • کنترل آتش
    • کنترل یخ
    • کنترل برق

توانایی‌ها

  • توان مبارزه‌ای عظیم: ریچر یک جنگجوی استثنایی و در اوج شرایط جسمانی خود است که می‌تواند در نبردهای نزدیک با خون‌آشام‌ها و شیاطین مقابله کند.
  • تحمل بالای درد: ریچر قابلیت بقای فوق‌العاده‌ای برای یک انسان فانی دارد، و نشان داده شده است که می‌تواند حملات عظیم خون‌آشام‌ها را تحمل کند.
  • استاد رزمی‌کار: او مهارت استثنایی در نبرد تن به تن دارد. او اغلب هنگام استفاده از سلاح‌های خود مشت و لگد می‌زند و وقتی خلع سلاح شود ضربات خود را با جادو تقویت می‌کند. او اغلب مشت‌های خود را با آتش یا یخ آغشته می‌کند.
  • مهارت در کار با سلاح: ریچر در استفاده از شمشیر کوتاه و شلاق خانوادگی خود بسیار ماهر است. او همچنین نشان داده است که قادر به استفاده از پرتاب دقیق چاقو در نبردها است.
صفحات دیگر