بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

درولتا تزوئنتس (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

درولتا تزوئنتس

Drolta Tzuentes

درولتا تزوئنتس (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

نقش

آنتاگونیست محوری

جنسیت

مونث

تاریخ مرگ

۱۷۹۲

توانایی‌ها

فرم شیطانی
پرواز
قدرت، سرعت و چابکی عالی

اولین نمایش

شریک‌ها

ابوت (همکار)
ارزبت بتری (مافوق)
مارکوئس (خدمتکار)
نیکولای (محافظ شخصی)
ووبلانک (خدمتکار)

صداپیشه

الاریکا جاتنسون

درولتا تزوئنتس (Drolta Tzuentes) شخصیتی در مجموعه انیمیشن نتفلیکس، کسلوانیا: نوکتورن است. او یکی از آنتاگونیست‌های اصلی فصل اول این سریال است و یک خون‌آشام قدرتمند باستانی است که به دنبال ظهور «مسیح خون‌آشام» یعنی کنتس ارزبت بتری است.

تاریخچه

اطلاعات کمی درباره گذشته درولتا وجود دارد و تنها مورد شناخته شده این است که او زمانی کاهن سِخمت (الهه مصری خون و جنگ) بوده است، که حاکی از سن بسیار زیاد او به عنوان یک خون‌آشام است.

مدتی بعد، او با ارزبت بتری آشنا شد و شیفته او شد و بعدا وفاداری خود را هم به او و هم به سخمت نشان داد. درولتا در دوران خدمت خود به ارزبت در روسیه، به او در اعمال ظالمانه‌ای کمک کرد، به ویژه در ایجاد وحشت در مردم محلی و به دست آوردن دختران و پسران جوان برای ارزبت تا آن‌ها را برای سرگرمی شکنجه و از آن‌ها تغذیه کند.

شخصیت

درولتا زنی دیوانه است، اما نه مانند احمق‌هایی که در دربار کارمیلا زندگی می‌کردند. او فردی باهوش و یک نابغه‌ی سادیست است. این ویژگی‌ها حتی به راحتی از نحوه صحبت کردن او آشکار است. درولتا به‌عنوان وفادارترین و احتمالا مسن‌ترین خدمتکار ارزبت، قدرت و نفوذ بالایی دارد. او فردی مغرور است و به دلیل ارتباط نزدیکش با ارزبت و همچنین قدرت خودش، فراتر از هر انسان و خون‌آشامی است و به عنوان سایه‌ی ارزبت عمل می‌کند. او فرستاده‌ای در میان جامعه انسانی و خون‌آشام‌ها است و هر کسی که بی‌احترامی به «الهه» او بکند، تحمل نخواهد کرد.

درولتا تمایلات خشونت‌آمیزی حتی در برابر خون‌آشام‌ها دارد. او در صورت تمایل هیچ مشکلی برای سلاخی کردن انسان‌ها در ملاء عام ندارد، اگرچه همانطور که بعدا برای اولروکس توضیح داد، برای تکمیل نقشه‌های ارزبت باید با اشراف انسانی کنار آید. در حالی که او با سایر خون‌آشام‌ها صمیمانه‌تر برخورد می‌کند، اما اگر به کسی مشکوک باشد، همچنان به آن فرد می‌تازد، مثل زمانی که اولروکس در برابر ملکه او تعظیم نمی‌کرد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

  • فیزیولوژی خون آشام: درولتا به عنوان یک خون آشام، توانایی‌های مشابهی با همتایانش دارد.
    • فرم شیطان-مانند: درولتا می تواند به فرمی شبیه به شیطان تبدیل شود که شامل موهای بلند صورتی آتشین، یک جفت بال خفاشی بزرگ و خارهای سیاه است. این فرم به او اجازه پرواز می‌دهد و قدرت، سرعت و چابکی او را افزایش می‌دهد.
      • پرواز: او در فرم شیطان-مانند خود می‌تواند با سرعت چشمگیری پرواز کند و بسیار چابک است.
    • جاودانگی: درولتا صدها سال عمر دارد که به زمان مصر باستان باز می‌گردد.
صفحات دیگر