بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جوست بلمونت (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

جوست بلمونت

Juste Belmont

جوست بلمونت (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

گونه

انسان

جنسیت

مذکر

وابسته به

بستگان

لیون بلمونت (جد)
لیدی بلمونت (همسر)

شریک‌ها

ترا (متحد)
مکسیم کیشین (بهترین دوست)

صداپیشه

ایین گلن

جوست بلمونت (Juste Belmont) شخصیتی در مجموعه انیمیشن نتفلیکس، کسلوانیا: نوکتورن است.

تاریخچه

جوست در جوانی جادوگری قدرتمند مانند جدش سایفا بلنادس بود. او در جوانی هزاران خون‌آشام را کشت و در مقطعی با لیدی ازدواج کرد و جولیا را به دنیا آورد. وقتی همسرش به قتل رسید، او اراده مبارزه کردن را از دست داد و جادویش فروکش کرد. او همچنین حاضر به همراهی کردن دخترش نشد. پس از اینکه جولیا توسط اولروکس کشته شد، جوست از دور مراقب نوه‌اش ریچر بود و برای حمایت از او پولی برای ترا می‌فرستاد.

بعدها ریچر در بزرگسالی با جوست در حالی که یک پیرمرد بود روبرو شد. ریچر که از وجود پدربزرگش ناآگاه بود پس از دیدن او متحیر شد و به خاطر عدم حضورش در تمام این سال‌ها گله کرد. در آن روز ریچر طی گفتگویی که با جوست داشت پی برد که پدربزرگش در گذشته چه جادوی قدرتمندی داشته است و از سرگذشت او مطع شد. در شب همان روز ریچر و جوست مورد حمله‌ی تعدادی خون‌آشام قرار گرفتند. جوست خیلی زود اسیر شد و ریچر با وجود تلاشی که کرد اما سرانجام خلع سلاح شد. در مقطعی که یکی از خون‌آشام‌ها قصد داشت با تفنگی کار ریچر را تمام کند، ناگهان او با به یاد آوردن اتفاقات گذشته و فشاری که متحمل شده بود، قدرت جادویی نهفته در خود را آزاد کرد و به کشتن خون‌آشام‌ها پرداخت. جوست نیز خودش را آزاد کرد و با برداشتن شلاق به کمک ریچر رفت تا آخرین خون‌آشام را بکشد.

شخصیت

جوست ظاهرا پیرمردی افسرده است که به خاطر مرگ دلخراش همسرش لیدی و کشته شدن بهترین دوستش مکسیم به دست لرد روثون خون‌آشام، با غم سنگینی دست و پنجه نرم می‌کرد. با این حال هنوز مقداری شوخ‌طبعی در او دیده می‌شود و او در هنگام بحث با ریچر از پاسخ‌های تا حدی شوخ‌طبعانه استفاده می‌کرد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

در حال حاضر جوست یک رزمی‌کار و جنگجوی چیره‌دست است، اما هیچ توانایی جادویی ندارد. به گفته خودش، سال‌ها پیش او قدرتمندترین جادوگری بود که در دودمان بلمونت تاکنون متولد شده بود، اما پس از از دست دادن همسر و بهترین دوستش قدرت خود را از دست داد.

صفحات دیگر