بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ترا (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

ترا

Tera

ترا (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

گونه

انسان (قبلا)

جنسیت

مونث

خاستگاه

روسیه
ماشکول، فرانسه (سکونت)

وابسته به

سلاح

جادو

توانایی

کنترل عنصرها
پرستاری

اولین نمایش

بستگان

ریچر بلمونت (پسرخوانده)
خواهر بی‌نام کوچکتر

شریک‌ها

ابوت امانوئل (معشوقه سابق)
انت (متحد)
جاست بلمونت (متحد)

صداپیشه

ناستاسیا کینسکی

ترا (Tera) شخصیتی در سریال انیمیشن نتفلیکس، کسلوانیا: نوکتورن است. او یک سخنران سابق اهل روسیه است. به دلیل خشونت مداوم توسط گروه‌های نظامی که خون‌آشام‌هایی نیز در میان شان بود، ترا مجبور شد از کشورش فرار کند و در غرب فرانسه ساکن شد. او مادر ماریا رنارد، فرزندی که حاصل رابطه قبلی او با ابوت امانوئل است.

تاریخچه

ترا بخشی از یک گروه سخنران بود که در روسیه ساکن بودند. این گروه در نهایت توسط نیروهای ارزبت بتری شکار شد. ترا موفق به فرار شد، اما بعدا به سیاه‌چال بتری رفت تا خانواده‌اش را نجات دهد. وقتی وارد آنجا شد، او شاهد شکنجه شدن و کشته شدن بیشتر خانواده‌اش بود و اینکه خواهر کوچکترش به یک خون‌آشام تبدیل شده بود. ترا که نمی‌خواست خواهرش به چنین سرنوشتی دچار شود، او را از روی نیک‌خواهی کشت و با ورود بتری فرار کرد. او سپس به شرق گریخت و در نهایت در فرانسه ساکن شد. ابوت محلی را برای کمک در اختیارش گذاشت و رابطه‌ای عاشقانه میان آن‌ها شکل گرفت که در نهایت منجر به تولد ماریا شد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

قدرت‌ها

  • جادو: ترا یک جادوگر قدرتمند با کنترل بر عناصر است. قدرت و مهارت جادویی او به او اجازه داده است تا بسیاری از خون‌آشام‌ها و موجودات شب را شکست دهد. همچنین قادر است طلسمی را برای باز کردن درگاهی به جهنم اجرا کند.
    • کنترل آتش
    • کنترل یخ
    • کنترل باد

توانایی‌ها

  • دانش از زبان‌های از دست رفته
صفحات دیگر