بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اولروکس (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

اولروکس

Olrox

اولروکس (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

جنسیت

مذکر

سن

حدود ۲۵۰

توانایی

قدرت و چابکی عالی
استاد رزمی‌کار
فرم مه
احضار پنج روح
تغییر شکل به ماری غول‌پیکر

اولین نمایش

شریک‌ها

اولروکس (Olrox) شخصیتی در مجموعه انیمیشن نتفلیکس، کسلوانیا: نوکتورن است.

او یک خون آشام باستانی آزتک است که از سرزمین‌های آمریکایی می‌آید. او فردی پیچیده و ظریف است، اما همچنین بسیار قدرتمند و حیله‌گر است. او به خاطر کشته شدن یکی از عزیزانش، انتقام خود را از جولیا بلمونت گرفت. پس از ظهور کنتس ارزبت بتری که به «مسیح خون آشام» شناخته می‌شد، اولروکس به فرانسه سفر کرد.

تاریخچه

اولروکس یک خون‌آشام قدیمی آزتک است که احتمالاً در قرن هجدهم از منطقه‌ی آمریکای میانه آمده است. در سال ۱۷۸۳، او در حال سفر به بوستون، ماساچوست، در ایالات متحده بود و جولیا بلمونت، یک شکارچی خون‌آشام را دنبال می‌کرد، زیرا به خاطر کشته شدن عزیزش از او کینه داشت. یک شب، در اسکله، او موفق شد جولیا را پیدا کند، که تلاش می‌کرد پسرش ریچر را سوار یک کشتی به مقصد فرانسه کند. جولیا می‌دانست که زندگی هر دوی آنها در خطر بزرگی است. با این حال، زمانی که اولروکس ظاهر شد، او چاره دیگری جز مبارزه با او نداشت. پس از یک نبرد سخت، اولروکس با تبدیل شدن به ماری غول‌پیکر موفق شد جولیا را شکست دهد و بکشد. اگرچه او از جان ریچر گذشت و به او گفت که مادرش باید بمیرد. او به ریچر قول داد که او را نیز روزی خواهد کشت.

سال‌ها بعد، در سال ۱۷۹۲، اولروکس به فرانسه سفر کرد، چرا که توسط خون‌آشام‌های حاکم در آن منطقه فراخوانده شده بود تا در مراسم ورود و قدرت گرفتن کنتس ارزبت بتری، ملکه خون‌آشام‌ها شرکت کند.

اگرچه حضور اولروکس آشکار بود، اما در عین حال او در سایه‌ها شروع به بررسی تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های مرتبط با ورود ارزبت کرد. او متوجه اتحاد ناخوشایندی شد که بین خون‌آشام‌ها و ابوت صورت گرفته بود. ابوت با «ماشین جهنمی» قصد داشت ارتشی از موجودات شب را برای آنها فراهم کند.

شخصیت

اولروکس مردی زیرک، باهوش و سرکش است. او در زندگی انسانی خود به عنوان یک آزتک، به دلیل مطیع‌سازی مردمش به دست فاتحان ، کاملا از مفاهیمی مانند خدایان و سلطنت ناامید شده بود و از تعظیم در برابر یک مافوق خودداری می‌کرد مگر اینکه یک انگیزه‌ی استراتژیک برای انجام این کار وجود داشت. او یک عاشق فداکار است، زیرا شریک فقیدش که یک موهیکان بود ارزش‌های خود را به او منتقل کرد و او نیز در انقلاب آمریکا علیه امپراتوری بریتانیا جنگید، علی‌رغم اینکه موهیکان‌ها در روزهای اولیه ایالات متحده آمریکا به حاشیه رانده شده بودند و به طور سیستماتیک توسط این کشور قتل عام می‌شدند.

اولروکس در مقطعی کتاب ابوت امانوئل را به ریچر و متحدانش تحویل داد، و از دیدن شکست فرقه ارزبت در تلاش برای درهم شکستن انقلابیون بسیار خوشحال بود.

در حالی که او در ابتدا تمایل داشت این موضوع را انکار کند، اما او واقعا میرزاک را دوست دارد و در او روحی آتشین و فداکار می‌بیند و می‌ترسد که او به دست ارزبت و نیروهایش بمیرد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

  • فیزیولوژی خون آشام: اولروکس یک خون آشام فوق العاده قدرتمند است. او دارای بسیاری از توانایی‌های یک خون‌آشام استاندارد است، مانند افزایش قدرت، سرعت، چابکی، پایداری، حواس و طول عمر.
  •  شکل مه: اولروکس می‌تواند به میل خود به مه تبدیل شود و این به او اجازه می‌دهد تا نامرئی شود، پرواز کند و ناملموس شود.
  •  تغییر شکل: اولروکس می‌تواند تغییر شکل دهد. شکل اولیه او یک مار بزرگ شبیه به خدای کوئتزالکواتل است.
  •  سحر و جادو: اولروکس جادوهایی را می‌شناسد، به خصوص طلسم‌های احضار جمجمه ارواح.
صفحات دیگر