بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

انت (سریال انیمیشن)

اشتراک‌گذاری

انت

Annette

انت (سریال انیمیشن) - کسلوانیا

گونه

انسان

جنسیت

مونث

محل تولد

سن

۱۹

سلاح

جادو
شمشیرهای دوقلو

توانایی

شمشیرزنی
کنترل سنگ و فلز
سحرهای جادویی

اولین نمایش

بستگان

استر (مادر)

شریک

سیسیل (مربی)
ادوار (دوست و همسفر)

صداپیشه

توسو امبدو

انت (Annette) شخصیتی در سریال انیمیشن کسلوانیا: نوکتورن، محصلول نتفلیکس است. او که به عنوان یک برده در دریای کارائیب به دنیا آمد، و به دنبال توصیه مربی خود برای یافتن مردی به نام ریچر بلمونت به اروپا رفت و در طول سفرش به یک گروهی از انقلابیون پیوست.

تاریخچه

انت یک برده آفریقایی-کارائیب است که در مزرعه‌ای در اطراف سنت-دومینگو متولد شده است. گفته شده است که انت از خدایان است؛ اوگون (خدای جنگ و آهن) از طرف پدرش و اورونمیلا (خدای هوش و خرد) از طرف مادرش.

او سال‌ها پس از کشته شدن مادرش به دلیل استفاده از جادوگری، و بعد از اینکه توسط یک ارباب خون‌آشام نشانی روی بدنش ثبت شد، از قدرت واقعی اصل و نسب خود مطلع شد. او از توانایی‌های خود برای ایجاد تیغه‌ای از گرد و غبار و ذرات فلز استفاده کرد که از آن فرار استفاده کرد. او سپس به شهر گریخت و در آنجا با ادوار دیدار کرد، کسی که به او کمک کرد تا از بردگی فرار کند و او را به قلب انقلاب علیه برده‌داری برد. او همچنین با یک کشیش وودو در انقلاب ملاقات کرد که به مربی او تبدیل شد و از طریق او در مورد جادو و اصل و نسبش آموخت.

شخصیت

انت مصمم است اسیرکنندگان خود را ریشه‌کن کند و نمی‌تواند از سایه‌های گذشته خود فرار کند. او به دنبال عدالت و مجازات کسانی است که او را به بردگی گرفته‌اند. در حالی که او می‌تواند در نبردها خلاق باشد، اما عصبانیت سریع و مسائلی حل نشده که او را خشمگین می‌کند، منجر به خطر انداختن دوستانش می‌شود. این موضوع حتی در یک مورد منجر به دستگیری و مرگ ادوار شد.

علیرغم پیشینه متواضعی که انت دارد، اما همچنین او مستعد ریاکاری با اظهارات قضاوت‌آمیز است. سختی‌های او باعث شده است که نسبت به احساسات دیگران با بی‌حوصلگی رفتار کند و در مقابل آسیب‌های دوران کودکی ریچر کوچک‌ترین همدلی نشان ندهد. با این حال، پس از راهنمایی‌های سیسیل، انت متوجه شد که انتقاد از ریچر غیرمنصفانه است و برای ترک گروه عذرخواهی کرد و از آن پس خود را وقف همکاری با سایر اعضا کرد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

قدرت‌ها

  • جادو: انت قادر به استفاده از جادویی در دستکاری سنگ و فلز است.
    • کنترل سنگ
    • دستکاری فلز
    • ایجاد سازه: انت می‌تواند از قدرت موروثی خود هر نوع سلاحی از سنگ و فلز بسازد و از آن در نبرد استفاده کند. تکنیک کلی او برای استفاده از سحر و جادو این است که فلز یا سنگی را که دستکاری می‌کند را به ذرات شن تبدیل می‌کند و سپس ذرات را به هر چیزی که نیاز دارد تبدیل می‌کند.

توانایی‌ها

  • شمشیرزنی
صفحات دیگر