ویکی بلو لاک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

بلو لاک (مانگا)

اشتراک‌گذاری

بلو لاک

Blue Lock

بلو لاک (مانگا) - بلو لاک

کانجی

ブルーロック

نویسنده

مونیوکی کانشیرو

تصویرگر

یوسوکه نومورا

ناشر

کودانشا

مجله

شوکان شونن مگزین

تاریخ انتشار

۱ آگوست ۲۰۱۸ - تاکنون

تعداد جلدها

۲۲ (تاکنون)

سبک

شونن، ورزشی

بلو لاک (Blue Lock) یک مانگای ورزشی شونن است که توسط مونیوکی کانشیرو نوشته و توسط یوسوکه نومورا تصویرگری شده است. این مجموعه در هفته‌نامه شونن مگزین منتشر شده است.

یک اسپین-آف تحت عنوان بلو لاک - اپیزود ناگی نیز با محوریت شخصیت سیشیرو ناگی از تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۲ در بسیاتسو شونن مگزین منتشر شده است. همچنین انیمه‌ای اقتباسی از مانگای بلو لاک توسط استودیوی 8bit تولید شده است.

خلاصه داستان

داستان مانگای بلو لاک با حذف تیم ملی ژاپن از جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود، موضوعی که اتحادیه فوتبال ژاپن را وادار می‌کند تا برنامه‌ای را برای شناسایی بازیکنان دبیرستانی و آمادگی برای جام ۲۰۲۲ شروع کند. ایساگی یویچی، مهاجمی است که بلافاصله پس از اینکه تیمش شانس رفتن به ملی پوشان را از دست داد، نامه‌ای را برای پیوستن به این برنامه دریافت کرد. او در آخرین مسابقه‌ای که تیمش باخته بود می‌توانست به تنهایی گل‌زنی کند و نتیجه بازی را تغییر دهد، اما به هم‌تیمی کم مهارت خود پاس داد که او فرصت را از دست داد.

مربی تعیین شده برای این برنامه ایگو جینپاچی است که قصد دارد با معرفی یک رژیم آموزشی جدید افراطی «فوتبال بازنده‌ی ژاپنی را از بین ببرد». او ۳۰۰ مهاجم جوان را به تاسیساتی به نام «بلو لاک» آورد و آن‌ها را تحت تمرینات سخت قرار داد تا بزرگترین مهاجم خودخواه جهان را پرورش دهد.

صفحات دیگر