ویکی بلیچ

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نلیل تو اودلسشوانک

اشتراک‌گذاری

نلیل تو اودلسشوانک

Nelliel Tu Odelschwanck

نلیل تو اودلسشوانک - بلیچ

تولد

۲۴ آوریل

جنسیت

مونث

وابسته به

ارتش آرانکار آیزن (قبلا)

پیشه

اسپادای سوم

دسته

اسپادا (قبلا)

شریک

پسکه گواتیکه
دوندوچاکا بریستانه

پایگاه عملیات‌ها

هوئکو موندو

رسورکیون

گاموزا

اولین نمایش

جلد ۲۸، چپتر ۲۴۵ (مانگا)
قسمت ۱۴۵ (انیمه)

نلیل تو اودلسشوانک (Nelliel Tu Odelschwanck) یک اسپادای سابق با رتبه ترس (سه) است. او همچنین زمانی که یک آرانکار شبیه به بچه بود با عنوان نل تو شناخته می‌شد. نلیل و برادرخوانده‌هایش به همراه حیوان دست‌آموزشان یعنی باواباوا در هوئکو موندو زندگی می‌کنند.

تاریخچه

نلیل زمانی رتبه‌ی سوم اسپادا بود. او در این دوران به طور مرتب با نویترا گیلگا مبارزه می‌کرد و بر سر مسائل مختلفی با او اختلاف داشت. با این حال نلیل در بیشتر این نبردها پیروز بود.

در مقطعی نویترا با زایلاپورو گرانز (که در آن زمان یک اسپادا نبود) تیمی را تشکیل داد تا یک حمله‌ی پنهانی را علیه نلیل انجام دهد و همین طور وسیله‌ای که زایلاپورو ساخته مورد آزمایش قرار بگیرد. زمانی که نلیل در حال جستجوی افراد خود بود با نویترا مواجه شد. در این زمان وقوع یک انفجار نظر نلیل را جلب کرد و کمی بعد متوجه شد که افراد او یعنی پسکه گواتیکه و دوندوچاکا بریتانه به شدت مجروح شده‌اند. نبرد بین نلیل و نویترا شروع شد و در ادامه دستگاهی که زایلاپورو ساخته بود یک تصویر ساختگی از نویترا را ایجاد کرد که باعث گیج شدن نلیل شد. نویترا با بهره بردن از این فرصت به نلیل حمله کرد و از پشت به او ضربه زد. این موضوع باعث جراحت سر و شکستن ماسک او شد، و سپس نلیل با زخمی شدن پیشانی‌اش از حال رفت.

نویترا پس از کمی جر و بحث با زایلاپورو ناگهان پی برد که نلیل تبدیل به یک بچه شده است. زایلاپورو گفت که چنین چیزی را پیش‌بینی نکرده بوده و این موضوع احتمالا ناشی از خارج شدن ریاتسوی او از ماسک صدمه دیده‌اش است.

پس از این اتفاق، پسکه و دوندوچاکا سوگند خوردند که  به هر قیمتی شده از نل که حالا یک بچه‌ی ضعیف بود محافظت کنند. آن‌ها به عنوان برادران بزرگ او نقش بازی کردند و به خاطر ترس بازگشت حافظه‌ی او هرگز هویت واقعی خود یا هویت خود نلیل به او نگفتند. بنا بر گفته‌ی پسکه، نلیل همیشه از مبارزه کردن متنفر بود و در فرم بچگی خود دیگر نیازی به مبارزه کردن نداشت.

صفحات دیگر