ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

هانجی زوئه

اشتراک‌گذاری

هانجی زوئه

Hange Zoë

هانجی زوئه - حمله به تایتان

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

تاریخ تولد

۵ سپتامبر

سکونت

دیوار رز

پیشه

سرباز

درجه

فرمانده

وابسته به

جوخه چهارم (قبلا)

اولین نمایش

انیمه: فصل ۱، قسمت ۱
فیلم انیمه: Attack on Titan Part 1: Guren no Yumiya

صداپیشه

رومی پارک (ژاپنی)
جسیکا کالولو (انگلیسی)

هانجی زوئه (Hange Zoë) چهاردهمین فرمانده دسته دیدبانی است که این مقام را قبل از مرگ اروین اسمیت از او دریافت کرد. هانجی قبلا رهبر جوخه چهارم بود و وظیفه‌ی تحقیق روی تایتان‌ها از جمله ارن یگر را بر عهده داشت. او بعد از ترفیع پیدا کردن به مقام فرماندهی، تمام مسئولیت‌های اروین شامل برنامه‌های اعزامی، مدریت هنگ، استخدام‌ها، و موارد دیگر را به عهده گرفت. این مسئولیت‌ها پس از مرگ او به آرمین آرلرت واگذار شد.

شخصیت

هانجی یک دانشمند پرانرژی و دمدمی‌مزاج است که روشی منحصر به فرد در انجام کارهایش دارد. با این حال او قادر است در موقعیت‌های مخاطره‌آمیز، تصمیم‌های سریع و محکم بگیرد و سطح خود را حفظ کند.

هانجی به گفته‌ی خودش در ابتدای پیوستن به هنگ پیشاهنگی بسیار نفرت انگیز بوده است. او وقتی به سر یک تایتان ۳ متری لگد زد، از نور غیرعادی آن شوکه شد و همین باعث شد تا رویکردی افراطی و خارج از چارچوب نسبت به تحقیق در مورد تایتان‌ها پیدا کند. هانجی در مورد آزمایشگاه‌های تایتانی خود شفقت زیادی نشان داده است، و حتی وقتی مجبور شد تایتانی به نام بین را تحت درد شدید قرار دهد، اشک ریخت. هانجی با تایتان‌ها رابطه برقرار می‌کرد و زمانی که آن‌ها کشته می‌شدند، او نیز دچار نوعی فروپاشی می‌شد.

هانجی یک نابغه بود که از مغزش به نفع بشریت استفاده می‌کرد. او به عنوان یک رهبر، فردی عالی بود و قادر بود به راحتی مشکلات پیچیده را حل کند و برنامه‌هایی را برای اجرای تیم ایجاد کنند.

صفحات دیگر