ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ابزار تحرک همه-جانبه

اشتراک‌گذاری

ابزار تحرک همه-جانبه

Omni-directional mobility gear

ابزار تحرک همه-جانبه - حمله به تایتان

نام ژاپنی

ریتا کیدو سوچی (立体機動装置)

هدف

مبارزه در مقابل تایتان‌ها در  سه بُعد

ابزار تحرک همه-جانبه (Omni-directional mobility gear) مجموعه‌ای از تجهیزات است که توسط انسان‌ها توسعه یافته است با این هدف که آن‌ها بتوانند در تقابل با تایتان‌ها مبارزه کنند. این تجهیزات به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک فضای سه بعدی مبارزه کند. این تجهیزات بدن کاربر را در بر می‌گیرد و تقریبا تمام بدن را از زیر گردن درگیر می‌کند.

اگرچه این تجهیزات می‌تواند تحرک فاحشی را برای یک کاربر ماهر به ارمغان آورد، اما استفاده از آن نیازمند قدرت و مهارتی است که با تمرین مداوم به دست می‌آید.

کاربرد

ساده‌ترین حرکت ممکن در استفاده از ابزار تحرک همه-جانبه، نشانه گرفتن و شلیک قلاب‌ها به سمت یک شی است. پس از آن کاربر با فعال کردن مکانیزم گاز خود را به سمت شی مذکور خواهد کشید. کاربران همچنین می‌توانند قلاب را قطع کنند و مسیر خود را به مقصد مورد نظر در پیش بگیرند.

با این حال معمولا سربازها به منظور جهت‌یابی باید بتوانند به سمت پیرامون خود حرکت کنند. از این رو آن‌ها تمایل دارند که از نیروی محرکه خود در جهت تاب خوردن در اطراف اهداف استفاده کنند و در بین اشیا و تایتان‌ها پیچ و خم داشته باشند. مکانیزم مربوط به گاز در این تجهیزات به اندازه‌ای قدرت دارد که فرد بتواند بدون استفاده از قلاب‌ها فرود آید.

این ابزار در فضاهای باز کارایی زیادی ندارد، چرا که کاربران نقاط زیادی برای قلاب‌اندازی ندارند. با این حال این قلاب‌ها در گوشت تایتان‌ها هم می‌توانند گیر کنند.

از تکنیک‌ها پیشرفته‌ی این تجهیزات می‌توان به تغییر جهت در حین تلو خوردن اشاره کرد که موضوع توسط ژان کیرشتاین به نمایش گذاشته شد.

 
 

 

 

صفحات دیگر