ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آنی لئون‌هارت

اشتراک‌گذاری

آنی لئون‌هارت

Annie Leonhart

آنی لئون‌هارت - حمله به تایتان

تلفظ ژاپنی

آنی رئونهاتو

لقب

تایتان مونث

گونه

انسان، تایتان هوشمند

جنسیت

مونث

سکونت

دیوار سینا

پیشه

جنگجو
سرباز (قبلا)

اولین نمایش

انیمه: فصل ۱، قسمت ۲
فیلم انیمه: Attack on Titan Part 1: Guren no Yumiya

آنی لئون‌هارت (Annie Leonhart) فارغ‌التحصیل دانشکده افسری ۱۰۴ام و عضو سابق دسته پلیس نظامی است. مهارت استثنایی او در استفاده از شمشیر و مبارزات غیر مسلح باعث شد تا او مقام چهارم را در کلاس خود به دست آورد.

او قادر به تبدیل شدن به تایتانی به نام تایتان ماده است. آنی از سنین پایین توسط پدرش آموزش دید و به عنوان یکی از جنگجویان مارلی انتخاب شد. در سال ۸۴۵ او به همراه گند جنگجوی دیگر یعنی راینر براون، برتولت هوور، و مارسل گالیارد به ماموریتی برای بازیابی تایتان بنیادی فرستاده شد. با این در مقطعی از این ماموریت او توسط دسته دیدبانی شکست داده شد و پس از این شکست او خود را در یک کریستال و در حالتی اغما قرار داد. آنی به مدت چهار سال در اعماق زیرزمین و تحت بازداشت دسته دیدبانی بود تا این که در هنگام نبردی میان ارتش، یگریست‌ها، و نیروهای مارلی فرار کرد.

تاریخچه

پس از تولد آنی، آزمایش خون او نشان داد که او یکی از سوژه‌های یمیر است، یعنی مادرش با مردی از الدیا رابطه داشته است. مشخص نیست که چه اتفاقی برای مادر او افتاده است، اما در مقطعی آنی به منطقه بازداشت تبعید شد و بعدا توسط لئون‌هارت پذیرفته شد، کسی که به دلیلی مشابه به آنجا منتقل شده بود. پدرخوانده او قصد داشت او را برای تبدیل شدن به یک جنگجو آموزش دهد تا بتواند زندگی ممتازی داشته باشد. بنابراین آنی از دوران جوانی آموزش‌های رزمی سختی را با لئون‌هارت گذراند.

در نهایت آنی به همان اندازه که لئون‌هارت انتظار داشت قوی شد، اما آنی برای انتقام تمام تحمل‌هایی که کرده بود به او حمله کرد و او را برای همیشه فلج کرد. آموزش‌های وحشیانه‌ای که او تحمل کرده بود، او را نسبت به دیگران بی‌رحم کرد و نتوانست ارزشی برای زنده یا مردن خود بیابد.

آنی لئون‌هارت
آنی پدرش را فلج می‌کند.

در اوایل کودکی، آنی بی وقفه تحت آموزش های رزمی در زادگاهش قرار گرفت و پدرش اغلب مأموریتی را که برای انجامش به دنیا آمده بود به او یادآوری می‌کرد. در مقطعی در طول یک آموزش وقتی پدرش او را بیش از حد تحت فشار تمرین قرار داد، آنی در پاسخ به آن به پدرش حمله کند و وحشیانه او را کتک زد. بعدا آنی توسط دولت مارلی به عنوان وارث قدرت تایتان ماده انتخاب شد.

او در کنار بقیه رفقای جنگجوی خود که شامل شش تایتان در فرماندهی مارلی بودند، برای درهم شکستن نیروهای شرق میانه اعزام شدند و توانایی‌های خود را در این فرآیند محک زدند. این شش جنگجو ثابت کردند که سلاح‌های مؤثرتری نسبت به پیشینیان خود هستند و تا حد زیادی نگرانی‌های مارلی را در مورد سپردن عملیات جزیره پارادایس رفع کردند.

در سال ۸۴۵، آنی به همراه دوستان دوران کودکی خود یعنی راینر براون، برتولت هوور و مارسل گالیارد، که به ترتیب صاحبان تایتان زرهی، تایتان غول‌پیکر و تایتان آرواره بودند، مأموریتی را با هدف نابود کردن بشریت در داخل دیوارها و بازیابی تایتان بنیان‌گذار آغاز کردند. قبل از خروجش، پدر او از اعمال خود عذرخواهی کرد و از آنی خواست که زنده به خانه بازگردد و به او اطمینان داد که پدرش همیشه در کنارش خواهد بود.

در این سفر، چهار جنگجوی جوان در کمین یک تایتان در حال خواب و در زمین قرار گرفتند که تلاش کرد تا راینر را ببلعد. راینر تقریبا تا مرز مرگ پیش رفته بود که با مداخله مارسل نجات یافت اما در عوض خودش کشته و بلعیده شد. راینر، برتولد و آنی وحشت‌زده شاهد این صحنه بودند.

پس از فرار از این تایتان، آنی به خاطر بزدلی راینر، با عصبانیت به او حمله کرد. او نظرش این بود که آن‌ها باید صاحب جدید تایتان آرواره را بازیابی کنند و به مارلی بازگردند، اما راینر تلاش کرد تا او را متقاعد به ادامه ماموریت کند. آنی به کتک زدن او ادامه داد و اظهار کرد که هرگز تبلیغات شستشوی مغزی مارلی را قبول نکرده است. راینر سرانجام موفق به پیروزی در این دعوا شد و آنی و برتولت را مجبور به ادامه ماموریت کرد. راینر به آن‌ها گفت اگر اکنون به مارلی فرار کنند آن‌ها را خواهد کشت و این تنها راهی است که آن‌ها می‌توانند به خانه بازگردند.

توانایی‌ها

صفحات دیگر