ویکی خانواده آدامز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

عمارت خانواده آدامز

اشتراک‌گذاری
عمارت خانواده آدامز
عمارت خانواده آدامز دیده شده در نیویورکر

عمارت خانواده آدامز در طول سال‌ها در رسانه‌های مختلف تجسم‌های متفاوتی داشته است. اولین نمایش از فضای داخل آن در یکی از کارتون‌های چارلز آدامز بود که مورتیشا و لرچ در صحنه حاضر بودند. این خانه به عنوان یک عمارت مخروبه به تصویر کشیده شده بود که موجودات عجیب و غریبی در بالای راه پله آن دیده می‌شد و به ظاهر تسخیر شده بود. از آن زمان پس این عمارت تقریبا خوش به یک شخصیت تبدیل شد و صحنه‌ی اصلی رویدادهای کارتون‌های خانواده آدامز بود. داستان‌های پیرامون این عمارت عمدتا در بازی‌های ویدیویی رایج بوده است، و به ریشه‌ها و ماهیت این خانه در سریال خانواده آدامز جدید بیش از همه پرداخته شده است.

سریال‌های تلویزیونی

در سریال اولیه، آدرس این عمارت 0001 Cemetery Lane است. طراحی آن نیز در این سریال تا حدودی تغییر کرده است و به جای اینکه یک خانه ویران باشد، عملا یک موزه پر از مجسمه های عجیب، غنائم و چیزهای جالب است. این خانه همچنین دارای یک اتاق بازی با قفسه‌های قرون وسطایی، تخت‌های ناخن، دوشیزگان آهنی و چمدان‌هایی برای «ریلکس کردن» بود.

این خانه باری دیگر به به عنوان عمارت مطرود در سریال تلویزیونی New Scooby-Doo Movies نمایش داده شد که خانواده آدامز به عنوان مهمان در این سریال حضور داشت. در سریال انیمیشن ۱۹۷۳، آدامزها یک وسیله نقلیه تفریحی که شبیه عمارت‌شان بود خریدند و با آن به سراسر کشور رفتند. در فیلم ویژه هالووین، این عمارت کاملا متفاوت نشان داده شده است.

فیلم‌ها

دو فیلم خانواده آدامز ۱۹۹۱ و ارزش‌های خانوادگی آدامز ۱۹۹۳، همراه با مجموعه انیمیشن‌های دهه ۱۹۹۰، طرح اصلی بیرونی این عمارت را همانند کارتون‌های چارلز آدامز احیا کردند.

در اقتباس سال ۲۰۱۹، این عمارت یک آسایشگاه روانی سابق بود که بر روی تپه‌ای در حومه نیوجرسی واقع شده بود، و همچنین ساکنی را در خود جای داده بود که می‌خواست این مکان بدون مزاحمتی به همین شکل باقی بماند.

صفحات دیگر